اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

عامل پیشرفت شوراهای شهر و روستا امانت‌داری و انجام وظایف است

فرماندار بویراحمد گفت: امانت‌داری و انجام وظایف می‌تواند از عوامل مهم در پیشرفت شوراهای شهر و روستا باشد.

عامل پیشرفت شوراهای شهر و روستا امانت‌داری و انجام وظایف است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه ظهر امروز در مراسم تحلیف شوراهای شهر شهرستان بویراحمد با اشاره به هفته دولت و تبریک این هفته به کلیه دولتمردان گفت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را در این محفل گرامی می‌داریم و از خداوند منان خواستاریم که از پیروان حقیقی راه نورانی شهیدان باشیم چراکه هر چه که داریم از برکت خون شهیدان است.

وی ضمن تبریک و تهنیت به شوراهای انتصاب شده در سطح شهرهای بویراحمد اظهار داشت: امیدواریم شوراهای منتخب شده در مسیری که قدم گذاشته‌اند و از اهداف مهم ‌آن‌ها که خدمت به مردم بوده ثابت قدم باشند و خدمات ارزشمند و قابل قبولی را به آحاد جامعه ارائه کنند.

فرماندار بویراحمد تشکیل شورا را از برکات و دستورات مهم امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: تشکیل و برگزاری انتخابات شوراها از برکات وجودی شوراها بوده که امروزه در سطح شهرها و روستاها، شوراها به عنوان خدمت‌رسان جامعه مشغول به کار و فعالیت‌ هستند.

الفونه به اهداف و برنامه‌های مراسم تحلیف اشاره کرد و گفت: مراسم تحلیف از تکالیفی است که در ابتدای هر دوره باید شوراهای هر شهر و روستا آن را انجام دهند.

مسئول ارشد شهرستان بویراحمد در ادامه با بیان این‌که مراسم تحلیف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مشاغل مهم و مورد توجه مردم از جمله ریاست جمهوری، قضات، پزشکان و شوراها صورت می‌گیرد، گفت: مراسم تحلیف بسیار مهم و حساس بوده و شوراها را نسبت به وظیفه و حیطه کاری خود متعهد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: انجام وظایف مهمی که در سوگندنامه شوراها قید شده کاری سنگین است که هر کس باید به وظیفه خود واقف باشد تا بتوان بر حسب وظیفه به برنامه‌های امور رسیدگی کرد.

فرماندار بویراحمد امانت‌داری و انجام وظایف با رعایت انصاف و تقوا را از عوامل مهم در پیشرفت کاری شوراها عنوان کرد و گفت: باید ملکه تقوا را روز به روز در خود تقویت کنیم تا در دنیا گرفتار بدی‌ها و زشتی‌ها نشویم و بر حسب وظیفه و با رعایت انصاف به جامعه هدف خدمت کنیم.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول