اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور مطرح کرد

نقش آفرینی 30 نهاد در شورای مرکزی دهه کرامت

دبیر شورای مرکزی دهه کرامت گفت : شورای مرکزی دهه کرامت از 30 دستگاه و نهاد دولتی و مردمی تشکیل شده است.

نقش آفرینی 30 نهاد در شورای مرکزی دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب‌سلیمانی در دیدار شورای مرکزی برگزاری دهه کرامت با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه محوریت دهه کرامت مساجد و امامزاده‌ها هستند گفت: باید به دهه کرامت و به تمام مناسبت‌های این دهه توجه ویژه شود و از وجود 8000 امامزاده و مسجد فعال در کشور برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی استفاده شود.

وی ضمت اشاره به قسمتی از برنامه‌های پیش رو در دهه کرامت گفت: شورای مرکزی دهه کرامت با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) فعالیت‌های گسترده‌ای را در سطح کشور و جهان انجام خواهند داد که می‌توان به برگزاری 500 نشست در ایران در مورد اشاره کرد.

رئیس بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) نیز در این دیدار با بیان اینکه دهه کرامت از سه قله تشکیل شده است گفت: تولد حضرت معصومه(ص)، میلاد امام رضا(ع) و تعیین روز 6 ذی‌القعده به عنوان روز شاه چراغ با عنایت شورای عالی انقلاب فرهنگی نشان از بزرگی و کرامات این دهه دارد.

جعفری با اشاره به اینکه بیش از 100 مجموعه داخلی و 35 سازمان خارجی روی این مجموعه بالاتفاق کار می‌کنند گفت: با شروع دهه کرامت 31 استان وارد بحث فرهنگی می‌شوند که این همکاری بین این همه مجموعه داخلی و خارجی کاملاً بی نظیر است.

وی ضمن تشکر از تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (ص) به دلیل آغاز برنامه‌های دهه از حرم حضرت معصومه توجه همگان به قم در شروع این دهه گفت: وجود 30 سازمان مردمی در شورای مرکزی دهه کرامت نشان از مردمی بودن این شورا و علاقه مردم به این دهه دارد.

انتهای پیام/2258/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول