اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان:

تمام ادارات ملزم به انجام مصوبات شورای آموزش و پرورش هستند

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: تمام ادارات ملزم به انجام مصوبات شورای آموزش و پرورش هستند.

تمام ادارات ملزم به انجام مصوبات شورای آموزش و پرورش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم مهتدی صبح امروز در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در طول 34 سال عمر پرعزت انقلاب و نظام اسلامی خدمات برجسته‌ای در عرصه‌های مختلف به مردم ارائه شده است.

وی افزود: در سال‌جاری در شهرستان دشتستان برنامه‌های متعددی به ‌منظور بزرگداشت هفته دولت تدارک دیده‌ایم و شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح و پروژه در مناطق مختلف این شهرستان خواهیم بود.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند و طلایی برای مجموعه دولت و دولت‌مردان است تا گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های خود به مردم ارائه دهند.

مهتدی اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از نیازهای اساسی تمامی جوامع انسانی است از این رو تقویت آموزش و پرورش از اولویت‌های مهمی است که مسئولان شهرستان در سال‌های اخیر با جدیت در این زمینه تلاش داشته‌اند.

وی عنوان کرد: باید افق نگاه ما به سمت ترویج علم و دانش در جامعه باشد و از تمامی ظرفیت‌ها، ابزار و امکاناتی که در اختیار داریم در راستای ارتقا و تقویت سطح علمی جامعه خود استفاده کنیم.

این مسئول تصریح کرد: تمامی مدیران و مسئولان شهرستان ‌خصوصاً مسئولان فرهنگی باید در زمینه تقویت و توسعه زیرساخت‌های آموزشی جامعه گام بردارند و تمامی موانعی که پیش روی علم قرار دارد را کنار بزنند.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان عنوان کرد: آموزش و پرورش دشتستان در سال‌های اخیر روند روبه‌رشدی داشته و دانش‌آموزان ما در دوره‌های مختلف و در رده و سطح‌های گوناگون همواره پیشرفت‌های چشمگیری داشته و رتبه‌های بالایی کسب می‌کنند.

مهتدی اظهار داشت: فرمانداری دشتستان همواره دستگاه‌های اداری را ملزم به تحقق مصوبات شورای آموزش و پرورش کرده و همیشه در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام داده است.

وی افزود: در ارتباط با مصوبه مربوط به تحصیل مالکیت املاک آموزش و پرورش با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم و بر تسریع در روند اجرای این امر تاکید داشته‌ایم.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: املاک بلاتکلیف اداره آموزش و پرورش باید در اسرع وقت تعیین وضعیت شود و ادارات مرتبط با ثبت املاک و شهرداری تلاش مضاعفی را در این زمینه داشته باشند.

مهتدی عمل به مصوبات شورای آموزش و پرورش را گامی مهم در توسعه علمی جامعه دانست و اظهار داشت: طرح‌های ارائه شده به مدارس اولویت‌بندی شوند تا خدشه‌ای در کار مدارس وارد نشود.

وی یادآور شد: با توجه به کمبود بودجه در شرایط کنونی و مدیریت بحران، مدیری موفق است که بتواند با درایت این زمان را سپری کند و در واقع اداره کردن مشکلات یک نوع هنر است که از شرایط مدیریت است.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول