اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول المپیاد مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت شهریور ماه در زنجان برگزار می‌شود

مسئول المپیاد مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: مرحله استانی چهاردهمین دوره از مسابقات ملی مهارت 14 و 15 شهریور ماه جاری در زنجان برگزار می‌شود.

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت شهریور ماه در زنجان برگزار می‌شود

یدالله جماعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری مسابقات مربوط به المپیاد جهانی مهارت اشاره کرد و اظهار داشت: 2 هزار و 972 نفر از جوانان استان زنجان در مرحله شهرستانی چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت شرکت کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد از شرکت‌کنندگان در مسابقات شهرستانی 173 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

مسئول المپیاد مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با تأکید بر اینکه مسابقات استانی 14 و 15 شهریورماه جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزیدگان این آزمون پس از آزمون شهرستانی که در اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار شد در سه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زنجان به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی مسابقات به صورت کتبی در یک روز برگزار شد، گفت: مرحله استانی مسابقات به صورت عملی و در دو روز برگزار خواهد شد و برگزیدگان در 27 رشته مختلف به رقابت می‌پردازند.

جماعتی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان مرحله استانی باید یک پروژه 15 ساعته را انجام دهند، اظهار کرد: کارآموزان برای راهیابی به مسابقات کشوری باید نمره قبولی 75 را از 100 نمره کل کسب کنند.

وی با تاکید بر اینکه برگزیدگان رشته‌های مرتبط به رایانه در مرکز خواهران الزهرای زنجان به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: رشته‌های تاسیسات الکتریکی در مرکز شهید بهشتی و مابقی رشته‌ها نیز در مرکز شهید مفتح زنجان به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول المپیاد مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه مرحله کشوری مسابقات در آبان ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات در اداره کل و مرکز تربیت مربی کرج، مرکز شماره 9 مشیریه تهران به مدت چهار روز انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: امید است کارآموزان استان زنجان با راهیابی دوباره به مسابقات جهانی مهارت برای کشورمان و استان زنجان افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول