اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی همدان خبر داد

آموزش مهارت‌های رانندگی به بانوان راننده همدانی

رئیس هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی همدان از برگزاری نخستین دوره آموزش مهارت‌های رانندگی برای بانوان عضو این هیئت با حضور مدرس فدراسیون خبر داد.

آموزش مهارت‌های رانندگی به بانوان راننده همدانی

محمدامین روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: با توجه به استقبال چشم‌گیر بانوان در سطح استان در رشته اتومبیل‎‌رانی و در برگزاری مسابقات نقشه‌خوانی برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی رانندگان در تقویم ورزشی این هیئت در سال 92 قرار گرفته است.

وی افزود: این هیئت برگزاری نخستین دوره آموزش مهارت‌های رانندگی در رقابت‌های اتومبیل‌رانی رده آماتور (ویژه بانوان) را مد نظر قرار داده است.

رئیس هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی همدان تصریح کرد: این دوره آموزشی اتومبیل‌رانی با حضور« لاله صدیق»، مربی رسمی فدراسیون اتومبیل‌رانی در نیمه اول شهریورماه انجام می‌شود.

به گفته وی کلاس‌های تئوری و علمی این دوره آموزشی در محل پیست اتومبیل‌رانی استان واقع در استادیوم 15 هزار نفری شهید مفتح همدان برگزار خواهد شد.

روحی تصریح کرد: بانوان علاقه‌مند در سطح استان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره با مراجعه به دفتر هیئت واقع در بلوار سعیدیه مجتمع ورزشی ملت و یا تماس با شماره تلفن 8238351 -0811 دفتر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان در این دوره نام‌نویسی کنند.

وی بیان داشت: با توجه به محدودیت پذیرش افراد، ثبت‌‌نام قبل از دوره الزامی است و مهلت ثبت نام تا 30 مرداد ماه 92 است.

رئیس هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه فعالیتی در سومین جشنواره تابستانی همدان در نظر گفته شده است خاطرنشان کرد: با هماهنگی با میراث فرهنگی استان مراسم حمل پرچم جشنواره تابستانی صبح جمعه با رژه 30 موتورسواران استان برگزار شد که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

وی ابراز داشت: رژه اتومبیل‌های کلاسیک و قدیمی از دیگر برنامه‌هایی است که در طول جشنواره تابستانی همدان توسط هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی همدان برگزار خواهد شد.

روحی گفت: امیدواریم بتوانیم در تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در برنامه شاد این جشنواره نقش کوچکی داشته باشیم.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول