اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی:

تمام طراحی‌ها برای نظام مهارت و فناوری انجام شده است

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان‌های زیادی به دنبال ارتقای نظام جامع علمی و کاربردی هستند، گفت: تمام طراحی‌ها برای ایجاد نظام مهارت و فناوری انجام شده است.

تمام طراحی‌ها برای نظام مهارت و فناوری انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علیرضا معصومی ظهر امروز در جمع خبرنگارن اظهار داشت: جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در کنار آموزش‌های کوتاه مدت خود در بازوی آموزشی دیگری، آموزش‌های بلند مدت نیز ارائه می‌کند.

وی اذعان داشت: مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در زمینه آموزش‌های بلند مدت در مقطع کاردانی و کارشناسی از سال 84 به فعالیت مشغول است.

نظام مرکز علمی و کاربردی در حال تحول است

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه نظام مرکز علمی و کاربردی در حال تحول است، افزود: پس از نهایی شدن این تحول، نظام جامع مهارت و فناوری تدوین و اجرایی می‌شود.

معصومی ادامه داد: به دنبال این تحول در کنار بسته‌های آموزشی مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی، ارائه تک ‌پودمان به کارمندان ادارات نیز انجام می‌شود.

وی اذعان داشت: ارائه این تک پودمان به این صورت است که بر اساس نیازهای کاری یک سازمان توسط این سازمان یا یک مؤسسه آموزسی تک پودمانی طراحی می‌شود و این تک پودمان‌ها می‌توانند در طول یک سال یا در طول 30 سال کار یک کارمند به او ارائه شوند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: به طور مثال اگر شخصی با مدرک کاردانی وارد یک سازمان شود و حتی اگر در فاصله پنج سال یک بار به او تک پودمانی ارائه شود به محض اینکه تک پودمان‌های او به چهار برسد قابل تجمیع است و فرد می‌تواند مدرک کاردانی خود را به کارشناسی تبدیل کند.

معصومی با بیان اینکه سازمان‌های زیادی از جمله سازمان کار و رفاه اجتماعی، وزارت علوم و فنی و حرفه‌ای به دنبال ارتقای نظام جامع علمی و کاربردی هستند، گفت: تمام طراحی‌ها برای نظام مهارت و  فناوری انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله پایانی انجام این کار به دنبال تصویب تاسیس سازمان مهارت و فناوری در سطح کشور هستیم.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود به سازمان همیاری اشتغال جهاد دانشگاهی اشاره و اضافه کرد:هدف این سازمان ایجاد ارتباط بین مؤسسات آموزشی و بازارهای اشتغال است.

انتهای پیام/69019/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول