اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی اعلام کرد

برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت و مهارت‌آموزی در قالب طرح اجتماع محور

معاون امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی گفت: امسال برای فراغت و مهارت‌آموزی مددجویان در قالب طرح اجتماع محور برنامه‌هایی در بهزیستی آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت و مهارت‌آموزی در قالب طرح اجتماع محور

پروین محمدپوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال برنامه‌‌‌های در نظر گرفته شده در زمینه‌های آموزشی، مهارت آموزی، هنری و ورزشی و اقدامات فرهنگی و مذهبی بوده است.

وی آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش زندگی خانواده، آموزش پیش از ازدواج، آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد و آموزش فرزندپروری را از برنامه‌های سال جاری در بخش آموزشی عنوان کرد.

محمدپوری خاطرنشان کرد: در بخش مهارت آموزی نیز برنامه‌های متنوعی از جمله خیاطی، پرده‌دوزی، مانتو دوزی، پرورش قارچ، هنر در خانه، گلسازی و کامپیوتر انجام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های بخش هنری و ورزشی، ابراز داشت: برگزاری کلاس‌های ورزشی تکواندو، برگزاری کلاس‌های نقاشی روی بوم، برگزاری نقاشی خیابانی توسط خانواده‌ها با موضوع اعتیاد، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری کلاس‌های هنری نقاشی از جمله این برنامه‌ها است.

محمدپوری سفره نذری حضرت فاطمه زهرا، اردوی زیارتی و فرهنگی امام‌زاده غریب حسن، افطاری، اردوی زیارتی به مشهد مقدس و قم، برگزاری مراسم در مناسبت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی را از اقدامات فرهنگی و مذهبی انجام شده و در حال انجام بهزیستی آذربایجان غربی برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود طراحی بنر 09628 به منظور تبلیغ خط ملی اعتیاد و نصب در سراسر آذربایجان غربی، برگزاری دوره آموزشی برای تسهیل گران تیم‌های اجتماع محور کل آذربایجان غربی و اجرای تئاتر و نمایش عروسکی در مهدکودک‌ها و مدارس با موضوع مهارت‌های زندگی و پیشگیری از اعتیاد را از اقدامات بهزیستی آذربایجان غربی در بخش پیشگیری معرفی کرد.

معاون امور پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: ارسال پیامک‌های پیشگیری از اعتیاد برای خانواده‌ها، شرکت کارشناسان پیشگیری و درمان اعتیاد و مسئولان سازمان در برنامه و مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی و مراسم سخنرانی در مدارس و دانشگاه‌ها و ساماندهی تشکل‌‌‌‌‌ های مردم نهاد در عرصه پیشگیری از اعتیاد از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/61005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول