اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماهه نخست امسال صورت گرفت

ارائه آموزش‌های مهارتی به حدود 1500 نفر در خمینی‌شهر

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خمینی‌شهر گفت: طی ماهه نخست امسال یک‌هزار و 476 نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان زیر پوشش آموزش‌های مهارتی قرار گرفته‌اند.

ارائه آموزش‌های مهارتی به حدود 1500 نفر در خمینی‌شهر

حمیدرضا ایگدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شهرستان خمینی‌شهر دارای 70 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای است، اظهار داشت: در سال گذشته حدود دو هزار و 500 نفر در این آموزشگاه‌ها زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه این آموزشگاه‌ها در زمینه‌های طراحی دوخت، تمام رشته‌های کامپیوتر، آرایش و پیرایش و صنایع دستی فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: مراکز ثابت و سیار شهری فنی و حرفه‌ای این شهرستان شامل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران واقع در منظریه خمینی‌شهر است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به فعالیت دو مرکز ثابت برادران و خواهر در این شهرستان تصریح کرد: همچنین دو مرکز سیار شهری، یک مرکز آموزش در زندان، آموزش در جوار دانشگاه و یک مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فعال در راستای آموزش در صنایع در این شهرستان وجود دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در سال گذشته در مرکز ثابت برادران این شهرستان 722 نفر زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند، ادامه داد: در مرکز خواهران نیز 677 نفر زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند.

ایگدر با اشاره به آموزش یک‌هزار و 253 نفر در مرکز سیار شهری در چه و اصغر‌آباد این شهرستان طی سال گذشته تاکید کرد: همچنین در سال گذشته در مرکز آموزش در زندان این شهرستان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 123 نفر و در مرکز آموزش در صنایع نیز این آموزش‌ها به 152 نفر ارائه شده است.

وی به آموزش 60 نفر در مرکز جوار دانشگاهی این شهرستان اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته در مجموع 2 هزار و 987 نفر در این شهرستان زیر پوشش آموزش‌های مهارتی قرار گرفته‌اند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه در سال گذشته حدود 15 هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌اند، گفت: 6 هزار و 500 نفر از این افراد از قالیبافان، یک‌هزار و 700 نفر نیز از کارگران صنایع ساختمان و سایر شرکت‌کنندگان نیز از آموزش‌دیدگان مراکز آزاد و دولتی فنی و حرفه‌ای این شهرستان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در سال گذشته آموزش‌های مهارتی به حدود 25 نفر از عطاران این شهرستان ارائه شده، اضافه کرد: این آموزش‌ها در ارتباط با آشنایی با گیاهان دارویی و ارتقای مهارت‌های این افراد بوده است.

ایگدر به عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خمینی‌شهر طی سه ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: طی سه ماهه نخست امسال در مجموع یک‌هزار و 476 نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان زیر پوشش آموزش‌های مهارتی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به آموزش 252 نفر در مرکز ثابت برادران این شهرستان تصریح کرد: طی سه ماهه نخست امسال آموزش‌های مهارتی به 35 نفر در مرکز جوار دانشگاهی و 66 نفر در مرکز آموزش در زندان ارائه شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خمینی‌شهر به ارائه آموزش‌های مهارتی به 405 نفر در آموزشگاه‌های آزادی فنی و حرفه‌ای این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: همچنین طی سه ماهه نخست امسال 200 نفر در مرکز ثابت خواهران این شهرستان زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند.

این مسئول با اشاره به تعداد افرادی که زیر پوشش آموزش‌های مهارتی در مراکز سیار این شهرستان قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: طی سه ماهه نخست امسال آموزش‌های مهارتی به 202 نفر در مرکز سیار شهری در چه 111 نفر در مرکز اصغر‌آباد و 97 نفر نیز در مرکز قلعه امیریه ارائه شده است.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول