اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ساری خبر داد

برگزاری دوره‌های مهارت‌ زندگی ویژه خانواده‌ها در ساری

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ساری از برگزاری دوره‌های مهارت‌ زندگی ویژه خانواده‌ها در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره‌های مهارت‌ زندگی ویژه خانواده‌ها در ساری

 سیدمهدی سعیدی‌ساروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: نخستین اقدام ارشاد اسلامی شهرستان ساری برای برون‌رفت از معضلات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی این شهرستان را مطرح کردن آن در شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنوان کرد.

وی گفت: ما مدت‌ها با رایزنی‌هایی که با اساتید فن، متخصصان، پزشکان و روان‌کاوان شهرستان انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که می‌توان با گردهمایی خانواده‌ها در قالب همایش بهبود زندگی ریشه‌ها و مشکلات حادی که از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در جامعه به وجود آمده مقابله کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری با بیان اینکه در این همایش‌ها به جوانان آموزش داده می‌شود که به جای روی آوردن به اعتیاد، طلاق‌های عاطفی و رسمی هم‌زیستی مطلوب را تجربه کنند، خاطرنشان کرد: در این همایش‌ها اساتید فن با ارائه راه حل‌ها کمک می‌کنند که خانواده‌ها که رکن اساسی جامعه محسوب می‌شوند به سلاح ایمان و اطلاعات بهتر زیستن تجهیز شوند.

وی به برگزاری نمایشگاه کتاب در آبان امسال اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای نخستین بار نمایشگاه در شهرستان ساری با حضور ناشران استانی برگزار شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت که در کشور بی‌سابقه بود.

سعیدی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت زندگی اشاره کرد و بیان داشت: این دوره‌ها با رویکرد سبک زندگی اسلامی در ارشاد ساری برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری از برگزاری همایش‌های متعددی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دو دوره همایش نقش زنان در دفاع مقدس با همکاری فرمانداری ساری برگزار کردیم که امسال برای سومین‌بار در هفته دفاع مقدس این همایش برگزار می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور ناشران کشوری و استانی برگزار شد که مورد استقبال شهروندان ساری قرار گرفت.

سعیدی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت 10 شب در اداره فرهنگ و ارشاد ساری برگزار می‌شود، تاکید کرد: امسال برای نخستین بار موسسات قرآنی و سازمان تبلیغات اسلامی را در برگزاری نمایشگاه دخیل کردیم که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

رئیس ارشاد شهرستان ساری با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین دوره تئاتر استانی گفت: با توجه به میزبانی دو دوره گذشته امسال هم تقاضا کردیم این جشنواره در ساری برگزار شود.

وی ادامه داد: حضور هنرمندان ما در جشنواره‌های تیرنگ، منتخب جشنواره فجر و جشنواره استانی بسیج بسیار پررنگ بوده و امیدواریم امسال در ساری برگزار شود و بتوانیم در این جشنواره حضور فعال داشته باشیم.

سعیدی با بیان اینکه رویکرد ارشاد ساری حمایت از موسیقی بومی و سنتی است، گفت: در کنار موسیقی بومی حمایت از نوازندگان موسیقی اصیل ایرانی و پاپ در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول