اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فنی و حرفه‌ای کوهبنان:

سطح مهارت کارگران معادن ذغال‌سنگ افزایش یابد

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهبنان گفت: کارکنان معادن ذغال‌سنگ کوهبنان تشنه آموزش هستند و مسئولان می‌توانند در قالب آموزش در صنایع، سطح مهارت کارگران خود را افزایش دهند.

سطح مهارت کارگران معادن ذغال‌سنگ افزایش یابد

معین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بر نقش آموزش‌های مهارتی در حین کار تاکید کرد و اظهار داشت: امروز معادن ذغال‌سنگ کوهبنان تشنه آموزش هستند.

وی افزود: این معادن در قالب آموزش در صنایع می‌توانند، سطح مهارت کارگران خود را افزایش دهند و این مرکز آمادگی دارد تا با معادن ذغال‌سنگ شهرستان در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را به عمل آورد.

باقری با تشریح طرح استاد شاگردی نوین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه معادن در حیطه کاری خود علاوه بر تربیت معدن کار، کارگاه‌های جانبی از جمله تعمیرگاه، تراشکاری، کارگاه‌های درودگری و ... دارند، می‌توانند در قالب طرح استاد شاگردی نوین با همکاری این مرکز فرزندان کارگران را آموزش داده و نیروی آینده خود را به این روش تربیت کنند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این مرکز توانسته 283 نفر را در قالب 57 هزار و 962 نفر ساعت در رشته‌های مختلف در مراکز ثابت، سیار شهری و سیار روستایی آموزش دهد.

باقری طرح استاد شاگردی را به عنوان یک ایده نو برشمرد و از همه مسئولان به ویژه مدیران معادن و اصناف شهرستان خواست با جدیت در این طرح مشارکت کنند تا بتوان نیروی مورد نیاز بازار کار را تربیت کرد.

انتهای پیام/80012/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول