اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

نشست مشترک مسئولان اجرایی با شهروندان آبپخش

بخشدار آبپخش از نشست مشترک مسئولان اجرایی با شهروندان آبپخش خبر داد.

نشست مشترک مسئولان اجرایی با شهروندان آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا وفایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آبپخش از شهرهای مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و نقش این منطقه در توسعه استان بسیار مهم است.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی و فعالیت‌های دولت است و باید نسبت به معرفی خدمات دولت همت ورزیم.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: چند طرح و پروژه مهم و ارزشمند در آبپخش انجام گرفته و در هفته دولت شاهد افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های مهم عمرانی و خدماتی خواهیم بود.

وفایی تصریح کرد: ارتباط با مردم و نشست‌های مختلف با شهروندان در دستور کار قرار دارد و در این راستا شاهد همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستیم.

وی از نشست مشترک مسئولان اجرایی با شهروندان آبپخش خبر داد و گفت: امشب نشست مشترک مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش با شهروندان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار می‌شود.

بخشدار آبپخش بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش، منتخبان شورای اسلامی چهارم آبپخش، مدیران دستگاه‌های اجرایی آبپخش و تعدادی از مسئولان شهرستان دشتستان در جمع مردم حاضر شده و به پرسش‌های شهروندان پاسخ می‌دهند.

وی بیان کرد: همه باید برای رفاه و آسایش شهروندان تلاش کنیم و هیچ فرصتی را نباید در این مسیر هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول