اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

اجازه تعطیلی هیچ یک از مدارس آبپخش را نمی‌دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: اجازه تعطیلی هیچ یک از مدارس آبپخش در هیچ یک از مقاطع تحصیلی را نمی‌دهیم.

اجازه تعطیلی هیچ یک از مدارس آبپخش را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی جمعه‌شب در نشست با جمعی از اولیای دانش‌آموزان آبپخش اظهار داشت: تعطیلی مدارس شهر آبپخش در سال‌های گذشته مانند تبی ترسناک در میان اولیای دانش‌آموزان این شهر وجود داشته و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید پدیدار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته مدیران دستگاه‌های اداری هیچ توجهی به نظرات مردم و نمایندگان ایشان در ارتباط با مشکلات و دغدغه‌های جاری در حوزه‌های مختلف نداشته و تمام کارها را به‌صورت خود سر انجام داده‌اند.

رضایی بیان داشت: در ارتباط با تعطیلی برخی از مدارس پایه راهنمایی آبپخش به مسئولان آموزش و پرورش استان و شهرستان اعلام کرده‌ایم به هیچ وجه اجازه تعطیلی مدارس در هیچ یک از پایه‌ها و مقاطع تحصیلی را نمی‌دهیم.

وی اضافه کرد: با توجه به ساختار شهرکی آبپخش و جمعیت هر یک از شهرک‌ها تمام مدارس آبپخش در سال تحصیلی جدید باید فعالیت داشته باشند و شهروندان آبپخشی نیز بر این موضوع تاکید داشته‌اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه منافع مردم باید زیربنای تمام اقدامات و فعالیت‌های مدیران دولتی باشد، ادامه داد: نظر و دیدگاه مردم در ارتباط با موضوعات و مشکلات حوزه شهری باید اساس تصمیم‌گیری و تعیین خط و مشی کاری مسئولان اجرایی باشد.

مسئول کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: احقاق حقوق شهروندان والاترین هدف شورای اسلامی شهر آبپخش است و از تمامی ظرفیت‌ها و ارتباطات موجود در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

رضایی یادآور شد: احداث و توسعه مدارس در شهر آبپخش با پیگیری‌های مکرر شوراهای گذشته صورت گرفته و نباید اجازه دهیم با تصمیم‌گیری عجولانه مسئولان پیگیری شوراهای گذشته بی‌اثر شود.

وی افزود: خواسته مردم و مسئولان آبپخش ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش به اداره مستقل است و بدون شک تعطیلی مدارس آبپخش مانعی بزرگ در راه دستیابی به این مهم خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه برخی مسئولان نیاز به 500 ساعت اضافه‌کاری دبیران را از عوامل تعطیلی این مدارس اعلام کرده‌اند، اذعان داشت: ما در کشوری فقیر زندگی نمی‌کنیم که به‌خاطر ناتوانی در پرداخت حقوق معلمان مجبور به تعطیلی مدارس خود باشیم.

رضایی تاکید کرد: برخی از اولیای دانش‌آموزان اعلام کرده‌اند که در صورت تعطیلی مدارس در هر کدام از شهرک‌های سه‌گانه از ادامه تحصیل فرزندانشان ممانعت می‌کنند و از مسئولان آموزش و پرورش استان و شهرستان تقاضا داریم با رفع مشکل موجود از ایجاد تبعات اجتماعی بیشتر جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2452/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول