اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم آبپخش در شورای شهر:

مصوبه جنجالی آموزش و پرورش تضییع حقوق مردم است / تعطیلی مدارس در شهرک‌های آبپخش بی‌عدالتی است

منتخب مردم آبپخش در چهارمین دوره شورای اسلامی این شهر با بیان این‌که مصوبه جنجالی آموزش و پرورش تضییع حقوق مردم است، گفت: تعطیلی مدارس در شهرک‌های آبپخش بی‌عدالتی است.

مصوبه جنجالی آموزش و پرورش تضییع حقوق مردم است / تعطیلی مدارس در شهرک‌های آبپخش بی‌عدالتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی ‌شب گذشته در نشست با جمعی از اولیای دانش‌آموزان آبپخش گفت: توجه به مشکلات موجود در حوزه‌های اجتماعی اولویت مهمی است که نهادهای مدنی مانند شوراهای اسلامی به آن توجه دارند.

وی افزود: بررسی‌های صورت گرفته در سال‌جاری و سال‌های قبل ثابت کرده که تعطیلی مدارس در هر یک از شهرک‌های آبپخش ضربه‌ای بزرگ به نظام آموزشی آبپخش وارد می‌کند.

منتخب مردم آبپخش در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وجود مشکلات ساده در حوزه آموزش نمودی از ضعف مدیریت آموزش و پرورش استان و شهرستان است و انتظار می‌رفت ایشان با جدیت نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند نه این‌که به تعطیلی مدارس تاکید داشته باشند.

عباسی ادامه داد: در شرایطی که 10 مصوبه غیرکارشناسی دولت قبل لغو شده، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نباید بر اجرای مصوبه‌ای که اعتراض عمومی مردم را همراه دارد، اصرار کند.

منتخب مردم آبپخش در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی اظهار داشت: از مسئولان استانی انتظار می‌رود به ایجاد دغدغه و مشکل برای مردم اصرار نداشته باشند.

عباسی عنوان کرد: مصوبه جنجالی که سبب تعطیلی و ادغام برخی مدارس می‌شود، هیچ عایدی جز تضییع حقوق مردم ندارد و انتظار داریم مسئولان به دفاع از حقوق مردم توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: هیچ توجیه و دلیل منطقی برای تعطیلی مدارس در شهرک‌هایی با جمعیت چهار و یا پنج هزار نفری وجود ندارد و احتمال لغو این مصوبه با توجه به رویکرد دولت بسیار قوی است.

منتخب مردم آبپخش در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی گفت: جلوگیری از اجرای بخشنامه ادغام و تعطیلی مدارس دغدغه ذهنی چندین هزار شهروند آبپخشی را برطرف می‌کند و امیدواریم مدیرکل آموزش و پرورش استان توجهی جدی به این موضوع داشته باشد.

عباسی افزود: شورای سوم پیگیری‌های ارزشمندی در این خصوص انجام داده و شورای چهارم از بدو فعالیت با تمام توان برای رفع این دغدغه شهروندان تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول