اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

افتتاح دو خانه عالم در روستاهای آبپخش

بخشدار آبپخش از افتتاح دو باب خانه عالم در روستاهای میاندشت و دشتی اسماعیل خانی خبر داد.

افتتاح دو خانه عالم در روستاهای آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا وفایی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان آبپخش با خانواده شهدای دشتی اسماعیل‌خانی اظهار داشت: رشادت‌ها و دلاوری‌های شهیدان گرانقدر در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که عزت و سربلندی نظام اسلامی را تضمین کرده است.

وی افزود: ‌فرزندان غیور ایران اسلامی با تکیه بر خداوند متعال و گوش به فرمان ولی امرشان حضرت امام خمینی(ره)، هیمنه پوشالی دنیای استکبار و ابرقدرت‌ها را در جنگ تحمیلی درهم شکستند.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در ‌هشت سال دفاع مقدس و مقاومت جانانه ‌در مقابل نیروهای مزدور بعثی و اتحاد جهانی ابرقدرت‌ها، درسی بزرگ و فراموش نشدنی به استکبار جهانی و سلطه‌گران دادند.

وفایی بیان داشت: مردم آبپخش در طول هشت سال دفاع مقدس شهدای فراوانی را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌اند و در برهه کنونی با تمام توان در مقابل ‌دشمنان این نظام مقدس ایستاده و با فرمان‌برداری از رهبر معظم انقلاب اسلامی از هیچ کدام از معاندان و دشمنان اسلام و نظام اسلامی هراس ندارند.

وی با تبریک به مناسبت هفته دولت اضافه کرد: شهید رجایی الگوی خدمت پاک و صادقانه به مردم بود و تمامی مسئولان در سطوح مختلف باید این شخصیت ارزشی را الگو و اسوه خود قرار دهند.

این مسئول اذعان داشت: در سال‌های گذشته شاهد ارائه خدمات ارزشمند و فراوانی به مردم منطقه آبپخش بوده‌ایم و بخش مهمی از نیازها و مشکلات مردم در قالب این خدمات برطرف شده است.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای خادمین نظام اسلامی است که خدمات ارزشمند و مقدس نظام اسلامی را به اطلاع مردم و ملت برسانند و روحیه امید و نشاط را در مردم زنده کنند.

وفایی ابراز داشت: باید اقدامات مهم و تاثیرگذار دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم و مردم نیز در هفته دولت می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از مسئولان مطرح کنند و مسئولان باید در رفع مشکلات کوشا باشند.

وی افزود: در روزهای گذشته با همت شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر شاهد خدمات ماندگاری در حوزه آبیاری نخیلات بوده‌ایم که بدون شک این خدمات رشد و توسعه صنعت کشاورزی آبپخش را به‌دنبال خواهد داشت.

بخشدار آبپخش بیان داشت: اجرای طرح پوشش بتنی در کانال قمیصی آبپخش به طول 1.5 کیلومتر و پوشش بتنی کانال جهان‌بخشی به طول 1.2 کیلومتر از پروژه‌هایی است که در روزهای اخیر شاهد کلنگ‌زنی آن بوده‌ایم.

وفایی افزود: در طول هفته دولت شاهد بهره‌برداری و افتتاح دو باب خانه عالم در روستاهای میان‌دشت و دشتی اسماعیل‌خانی آبپخش خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول