اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

نظام دوری راه‌اندازی می‌شود / آغاز مهر روان با مشارکت اولیا

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اجرای نظام دوری در استان اردبیل با تفکیک دوره سه ساله اول و دوم ابتدایی خبر داد.

نظام دوری راه‌اندازی می‌شود / آغاز مهر روان با مشارکت اولیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های مهر در اردبیل اظهار داشت: پروژه مهر با اولویت پنج‌گانه شامل تبلیغ، توجیه، فضا‌سازی مناسب، انتصابات و همچنین آمادگی معلمان برای حضور سر کلاس‌ها و خوشایند کردن فضای مدرسه برای حضور دانش‌آموزان در حال انجام است و امیدواریم اول مهر ماه همه دانش‌آموزان و معلمان سر کلاس‌ها حاضر باشند و مهر روانی را شاهد باشیم.

وی با یادآوری اینکه برای اولین بار دوره اول متوسطه با ورود دانش‌آموزان ششم ابتدایی و تالیف کتاب‌های جدید آغاز می‌شود، گفت: امیدواریم تمام مقدمات و تمهیدات لازم برای حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان بدون کمترین دغدغه و مشکلی فراهم آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: امسال از مهر ماه شاهد اجرای سیستم نظام آموزش سه، سه، سه، سه در دو مقطع ابتدایی و متوسطه خواهیم بود که به اصطلاح نظام دوری فعال خواهد شد.

محمود‌زاده با بیان اینکه اول مهر ماه اولین روز تشکیل کلاس‌ها و آغاز آموزش خواهد بود، افزود: معلمان در همان روز اول با در دست داشتن برنامه درسی به سر کلاس‌ها خواهند رفت و هیچ کلاسی در آن روز بدون معلم نخواهد بود.

این مسئول از توزیع کتب درسی در بین دانش‌آموزان و همچنین بهسازی و مناسب‌سازی فضا‌های آموزشی در روزهای اخیر خبر داد و یادآور شد: تدوین برنامه هفتگی مدارس، ساماندهی دانش‌آموزان و کلاس‌بندی‌ها انجام شده و انتظار داریم که سال تحصیلی کم دغدغه‌ای را شاهد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به در بخش دیگری از سخنان خود به جلب دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: در راستای عمل به منویات و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص تربیت نیروهای هم شأن نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام به جذب و تربیت دانشجو معلم کردیم.

محمود‌زاده ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان 532 نفر در این استان جذب خواهد کرد که برای دومین سال است که این دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته می‌شوند.

وی گفت: 316 نفر از این دانشجویان پسر و 216 نفر دختر هستند که در دو پردیس پسران در اردبیل و نیر و یک پردیس خواهران در اردبیل تدریس می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان سخنان خود به آغاز مرحله مصاحبه و گزینش در جذب دانشجو برای این دانشگاه خبر داد و ابراز داشت: سعی شده از مجرب‌ترین همکاران در امر مصاحبه و گزینش استفاده شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

انتهای پیام/62007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول