اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جامعه خیرین تهرانی صورت گرفت

افتتاح مجتمع آموزشی و پرورشی خیرساز شهید زندیه عنبران

مجتمع آموزشی و پرورشی خیرساز شهید حسین زندیه با حضور جمعی از خیرین جامعه انجمن اسلامی بازار و اصناف تهران به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مجتمع آموزشی و پرورشی خیرساز شهید زندیه عنبران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که صبح امروز و در شهر عنبران برگزار شد، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با بیان اینکه بخش عظیمی از واحدهای احداثی استان اردبیل به همت خیرین انجام می‌شود، اظهار داشت: جامعه خیرین با احداث واحدهای آموزشی و پرورشی سعی کردند کمک کار نوسازی و تجهیز مدارس باشند، به طوری که در حال حاضر بخشی از مدارسی که در این استان در حال احداث است، خیرین و افراد نیکوکار متقبل شده و در این زمینه تلاش می‌کنند تا به سرعت واحدها را تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش دهند.

یاور وحدتی‌پور خاطرنشان کرد: تاکنون در استان اردبیل با کمک خیرین بیش از 340 پروژه در قالب یک هزار و 385 کلاس درس احداث شده و به بهر‌ه‌برداری رسیده و در کنار آن شاهد احداث دو باب مدرسه شبانه‌روزی، پنج باب نمازخانه و دو باب کتابخانه نیز بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه 30 درصد خیرین استان اردبیل را بانوان تشکیل می‌دهند که در 15 جشنواره برگزار شده همتی راستین در اجرای پروژه‌های مدرسه‌سازی داشته‌اند، یادآور شد: در سطح استان 25 پروژه در قالب 104 کلاس درس به همت خیرین در حال احداث است.

امام جمعه شهر عنبران نیز در سخنانی مدرسه‌سازی را یکی از ماندگار‌ترین کارهای خیر و باقیات صالحات حقیقی توصیف کرد و گفت: آنچه که در این زمینه مهم و ارزشمند به نظر می‌رسد، نیت پاک و خالصانه جامعه خیرین است.

حجت‌الاسلام یاور مرادی تصریح کرد: این جای افتخار است که انجمن اسلامی بازار و اصناف تهران در شهر محروم و دور‌افتاده عنبران همتی راستین داشتند تا با همراهی مجمع خیرین مدرسه‌ساز واحد آموزشی زندیه را که توسط مسعود زندیه پدر شهید حسین زندیه عضوی از جامعه انجمن اسلامی بازار و اصناف تهران احداث شده تکمیل کرده و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

وی کار ماندگار خیرین را یک حرکت جاودانه در تاریخ این کشور و نامه نیک اعمال و رفتار آنها توصیف کرد و بیان داشت: ما امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد جمع شدن خیرین برای رسیدن به یک هدف عالی و متعالی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  مجتمع آموزشی شهید زندیه عنبران در سه ساختمان جداگانه در قالب 13 کلاس درس و با صرف هزینه بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیرین بازار و اصناف تهران احداث شده است.

انتهای پیام/62006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول