اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستار هدایتخواه در گفت‌وگو با فارس:

وزارت آموزش و پرورش جای حامیان فتنه نیست/ کشور با وز‌رای پیر و مریض نمی‌چرخد‌

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش جای حامیان فتنه نیست.

وزارت آموزش و پرورش جای حامیان فتنه نیست/ کشور با وز‌رای پیر و مریض نمی‌چرخد‌

‌ستار هدایتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید دقت کنند تا وزرایی متناسب با نظام و در شأن انقلاب از مجلس رأی اعتماد بگیرند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین منظور باید منشوری به نام وصیت‌نامه سیاسی الهی امام راحل را به عنوان ترازو و میزان مد نظر قرار داده و در این خصوص مماشات و مسامحه نداشته باشند.

هدایتخواه افزود: نمایندگان مردم در مجلس اگر سهل‌انگاری کرده و خدای ناکرده وارد بده و بستان شوند نخواهند توانست اهداف نظام را در این بزنگاه حساس محقق کنند.

مخبر کمیسیون فرهنگی ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر نمایندگانی که امروز قاطبه آن‌ها منتسب به جریان اصولگرایی هستند بر اساس مبانی تصمیم‌گیری نکنند مردم نسبت به جریان اصولگرا بدبین می‌شوند.

این فعال سیاسی فرهنگی اصولگرا در ادامه افزود: هرگونه مسامحه‌ای از سوی نمایندگان موجب می‌شود تا در آینده نزدیک شاهد تجدید خاطره مجلسی از نوع ششم باشیم.

وی بیان کرد: مجلس امروز باید همه خصوصیات وزرا را اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مورد ارزیابی دقیق قرار دهد تا بتواند صلاحیت آن‌‌ها را برای به دست گرفتن سکان اجرایی در نظام اسلامی تشخیص دهد.

هدایتخواه با بیان این‌که دوباره تکرار می‌کنم برخی از آقایان پیشنهادی به مجلس در فتنه حضور داشته‌اند، خاطرنشان کرد: عوامل افراطی حامی فتنه نباید از مجلسی که خود را اصولگرا می‌داند رأی اعتماد اخذ کنند.

وی علاوه بر حضور در فتنه، پیر و مریض بودن را نیز از دیگر مشخصات برخی از آن‌ها عنوان کرد و گفت: حضور در فتنه، بیماری و عدم بهره‌گیری از قدرت جوانی مشخصه شخصی است که می‌خواهد عریض‌ترین وزارتخانه دولت یازدهم را اداره کند.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول