اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان تشریح کرد

عملکرد آموزش و پرورش استان مرکزی در دولت‌های نهم و دهم

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی عملکرد این اداره را در زمان تصدی دولت‌های نهم و دهم تشریح کرد.

عملکرد آموزش و پرورش استان مرکزی در دولت‌های نهم و دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا عاشوری ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: پیشرفت‌های خوب نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های گذشته مرهون عملکرد خوب آموزش و پرورش است.

وی افزود: اگر ما امروز شاهد بروز اتفاقات خوبی در زمینه فناوری‌های نوین، هسته‌ای، پزشکی و هوافضا هستیم به خاطر عملکرد و نقش موثر آموزش و پرورش است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه استاندار مرکزی اقدامات و تغییرات ایجادشده در نظام آموزش و پرورش در دولت‌های نهم و دهم را تحولاتی سازنده عنوان و تصریح کرد: امید می‌رود در دولت یازدهم نیز با عزم و همت بیشتر این تحولات گسترش یابد.

عاشوری اظهار داشت: اقدامات بنیادین و قابل تقدیری در سال‌های اخیر در آموزش و پرورش انجام شده که امیدواریم در دولت یازدهم با ترمیم و بازنگری در بودجه این فعالیت‌ها توسعه یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این نشست با ارائه گزارش عملکرد آموزش و پرورش استان در دولت‌های نهم و دهم گفت: شورای آموزش و پرورش استان در دولت‌های نهم و دهم 97 جلسه برگزار کرده و این جلسات 600 مصوبه داشته که 97 درصد مصوبات شورا اجرایی شده است.

سیف‌الله کریم‌زاده با بیان اینکه نیمی از کارمندان استان را بخش آموزش و پرورش تشکیل می‌دهد، افزود: 242 هزار دانش‌آموز در استان مرکزی وجود دارد.

وی گفت: در ابتدای کار دولت نهم هیچ آموزشگاه راهنمایی حرفه‌ای و متوسطه برای دانش‌آموزان استثنایی این استان که یک درصد دانش‌آموزان استان را تشکیل می‌دهند وجود نداشت که در دولت‌های نهم و دهم پنج آموزشگاه متوسطه حرفه‌ای و سه باب آموزشگاه راهنمایی تاسیس و راه‌اندازی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: همچنین در این مدت تعداد مراکز اختلالات یادگیری از یک مرکز در استان به هفت مرکز افزایش یافته و اولین سالن ورزشی مخصوص معلولین در استان احداث شد.

انتهای پیام/87002/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول