اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

آموزش و پرورش در چرام روند رو به رشدی دارد

فرماندار چرام گفت: آموزش و پرورش و ترویج فرهنگ در شهرستان چرام روند رو به رشدی دارد.

آموزش و پرورش در چرام روند رو به رشدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام علیرضا نیکروز صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش چرام با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در شهرستان چرام پروژه‌های نیمه تمامی داریم که هفته دولت امسال افتتاح نخواهند شد.

فرماندار چرام هفته دولت را فرصتی برای مجموعه دولت و دولتمردان دانست تا گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های خود به مردم ارائه دهند و اظهار امیدواری کرد که با شروع کار دولت یازدهم مسئولان با جدیت و تلاش بیشتری به مسئولیت خود ادامه داده و با حمایت از ملت و دولت به پایدار بودن دولت کمک کنند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اداره آموزش و پرورش چرام و با بیان اینکه از نیازهای اساسی جامعه آموزش و پرورش است، عنوان داشت: افق نگاه ما باید به ترویج علم و دانش در جامعه باشد، بنابراین کلیه مسئولان شهرستان به خصوص مسئولان فرهنگی باید در این راستا گام برداشته و موانعی که پیش روی علم قرار دارد را کنار بزنند.

این مسئول با ابراز خرسندی از اینکه آموزش و پرورش و ترویج فرهنگ در شهرستان چرام روند رو به رشدی دارد، ابراز کرد: خوشحالیم و خداوند را شاکریم که دانش‌آموزان ما در دوره‌های مختلف و در رده و سطح‌های گوناگون همواره پیشرفت‌های چشمگیری داشته و رتبه‌های بالایی کسب می‌کنند.

نیکروز اضافه کرد: تمام سعی و تلاش ما در شهرستان بر این است که با آموزش‌های لازم و کارا، مسائل آموزشی و تربیتی را ترویج و گسترش داده و با برطرف کردن مشکلات و موانع، سال تحصیلی جدید را همراه با شور و نشاط همراه با کسب موفقیت روز افزون برای مجموعه آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان چرام در مقاطع مختلف چرام آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/82002/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول