اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نکا خبر داد

آغاز پروژه مهر در آموزش و پرورش نکا

مدیر آموزش و پرورش نکا گفت: پروژه مهر یک فرصت و یک برنامه منسجم برای آغاز سال تحصیلی با نشاط است.

آغاز پروژه مهر در آموزش و پرورش نکا

اصغر کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در نکا با اشاره به کلید خوردن پروژه مهر در نکا بیان داشت: پروژه مهر یک فرصت و یک برنامه منسجم برای ما تعریف شده است تا مهر و آغاز سال تحصیلی با نشاط داشته باشیم و در برنامه‌ریزی فعالیت‌های پروژه مهر استفاده از چیزهای موجود و استفاده از زمان را به عنوان یک اصل لحاظ کنیم تا از فرصت‌ها برنامه‌های آموزش و پرورش را با دقت بیشتر پیگیر باشیم.

وی افزود: ستاد پروژه مهر شهرستان با همکاری عوامل اجرایی در مدارس و با تصمیم‌گیری مناسب می‌تواند آنچه را که خواسته اساسنامه پروژه مهر و سیاست‌های کلی آموزش و پرورش است را در عمل به بهترین روش اجرا کند.

مدیر آموزش و پرورش نکا با اشاره به اینکه در سال‌جاری رتبه‌های مناسبی توسط دانش‌آموزان نکایی در کنکور سراسری کسب شده است، افزود: 9 دانش‌آموز نکایی در کنکور امسال رتبه زیر 100 را کسب کردند که در مراسمی از این دانش‌آموزان تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار رتبه‌های زیر 100 نکا در رشته علوم انسانی بوده ادامه داد: چهار نفر از دانش‌آموزان ما به نام‌های مهدی فدایی‌نیا، راضیه باقری، فاطمه لایینی و محمد بستام به ترتیب رتبه‌های 11،15، 46 و 83 را کسب کردند.

کارگر خاطرنشان کرد: در رشته علوم تجربی نیز سیدعلی هاشمی، آذین گوران و محمد فضلی رتبه‌های 42، 68 و 74 را از آن خود کردند.

 مدیر آموزش و پرورش نکا یادآور شد: دو نفر دیگر از دانش‌آموزان نکایی به نام‌های فرید حسنی و مهدی فدایی‌نیا به ترتیب به رتبه‌های ششم و 70 رشته زبان‌های خارجی را به دست آوردند.

وی در ادامه گفت: هیچ جامعه‌ای به سعادت نمی‌رسد مگر اینکه آموزش و پرورش توانمندی داشته باشد و  همه ما باید تلاش کنیم تا آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی آن که در سند تحول بنیادین و چشم‌انداز 1404 تعریف شده است، برسانیم.

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول