اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان مسابقات والیبال ادارات کهگیلویه و بویراحمد

تیم‌های آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و علوم پزشکی یاسوج اول تا سوم شدند

با انجام دیدار فینال و رده‌بندی مسابقات والیبال جام رمضان ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های تیم‌های آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و علوم پزشکی به ترتیب اول تا سوم شدند.

تیم‌های آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و علوم پزشکی یاسوج اول تا سوم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسابقات والیبال ادارات مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با معرفی سه تیم نخست این مسابقات به پایان رسید.

بر پایه این گزارش؛ در دو دیدار برگزار شده ظهر امروز از مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات تیم‌های والیبال اداره‌کل آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی با برتری برابر دانشگاه علوم پزشکی و راه و شهر سازی کهگیلویه و بویراحمد راهی دیدار پایانی و فینال این مسابقات شدند.

تیم والیبال سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار  فینال از تیم آموزش و پرورش شکست خورد و به مقام دوم رسید.

همچنین تیم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در دیدار با تیم والیبال اداره‌کل راه و شهرسازی که به منظور تعیین تیم‌ سوم برگزار شد، موفق به شکست این تیم شد و به مقام سوم این مسابقات رسید.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این باره به فارس گفت: در این دوره از مسابقات والیبال جام رمضان، 10 تیم از ادارات مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت دو حذفی در سالن‌ ورزشی شهید پایدار باهم به رقابت پرداختند.

عزیزالله ایروان‌جم افزود: در این بازی‌ها تیم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بازی‌های دیدنی و حساس توانست عنوان سومی را از آن خود کند.

وی با اشاره به ترکیب خوب این تیم در مسابقات جام رمضان تصریح کرد: این تیم با مربی‌گری آقای ملک حسینی برای نخستین‌بار در این جام مقام سوم کسب کرد.

به گزارش فارس در این رقابت‌ها تیم‌های والیبال آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به ترتیب اول تا سوم شدند. 

انتهای پیام/82005/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول