اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش دماوند خبر داد

اختصاص 13.5 میلیارد ریال به آموزش و پرورش دماوند

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند از اختصاص 13.5 میلیارد ریال اعتبار به بخش آموزش و پرورش شهرستان دماوند خبر داد.

اختصاص 13.5 میلیارد ریال به آموزش و پرورش دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند که با حضور شماری از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری دماوند با فضاسازی شهری و محیط اطراف مدارس و راهنمایی و رانندگی با روان‏سازی ترافیک شهری و خط‏کشی خیابان‏های منتهی به مدارس می‏توانند وظیفه خود را در آستانه بازگشایی مدارس انجام دهند.

وی در ادامه پیشنهاد تشکیل جلسه مدیران مدارس را در نیمه شهریور ماه داد و اضافه کرد: در این جلسه، نقاط ضعف و قوت موجود باید بررسی شود و برای آغاز کار مدارس برنامه‏ریزی جامعی صورت گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند همچنین به تلاش مسئولان آموزش و پرورش برای محقق کردن سند توسعه این نهاد اشاره کرد و بیان داشت: با تحقق مفاد این سند، باید کیفیت خروجی مدارس را ارتقا دهیم.

افشارنادری عنوان کرد: باید در مدارس امید و انگیزه ایجاد شود تا مبادا یأس و ناامیدی بر آینده‏سازان کشور مستولی شود.

وی از اختصاص یک میلیارد و 350 میلیون تومان به بخش آموزش و پرورش شهرستان دماوند در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم اعتبار بیشتری به این بخش مهم تخصیص دهیم.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: رمز ماندگاری این دو شهید گرانقدر، اخلاص و کار برای رضای خدا، مردم‏داری، ساده‏زیستی، استقامت و پافشاری در تحقق آرمان‏هاست.

افشارناردی همچنین به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: هفته دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشورمان محسوب می‏شود و نشان‏دهنده پیروزی ما مقابل همه کشورهای قدرتمند جهان است.

این مسئول با اشاره به تدبیری که ستاد برگزاری یادواره شهدا در آموزش و پرورش اندیشیده، اذعان داشت: برگزاری به جای این یادواره‏ها در مدارس در سال گذشته فکری بسیار عالی بود و امیدواریم امسال نیز شاهد برگزاری این مراسم در مدارس شهرستان دماوند باشیم.

انتهای پیام/2568/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول