اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 2 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 2 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 2 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد در خدمت‌رسانی به محرومین و حمایت از جامعه هدف این نهاد ایجاد شغل برای واجدان شرایط است.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال صورت می‌گیرد،‌ اضافه کرد: طرح‌های اشتغال این نهاد در رشته‌های شغلی مختلف اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه طرح‌های اشتغال کمیته امداد اغلب در رشته‌های دامپروری، کشاورزی، دامپروری و مشاغل خانگی اجرایی می‌شود، افزود: طرح‌های مذکور با در نظر گرفتن توانایی و استعدادهای مددجویان اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان طی سال‌جاری تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال به 57 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان به مبلغ 2 میلیارد و 316 میلیون ریال وام خودکفایی پرداخت شده است.

پناهی با بیان اینکه قبل از پرداخت این وام‌ها و اجرای طرح‌ها دوره‌های آموزشی برای مددجویان برگزار می‌شود، افزود: این دوره‌ها با در نظر گرفتن، علائق، استعدادها و شرایط مددجویان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره تاثیر بسزایی در پایداری طرح‌های اشتغال دارد، اضافه کرد: با بررسی‌های به عمل آمده بیش از 90 درصد طرح‌های اشتغال مددجویی با موفقیت اجرایی شده و از پایداری لازم برخوردار هستند.

*اعزام تعدادی از دانش‌آموزان زنجانی به مشهد مقدس

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه به برگزاری اردوهای دانش‌آموزی اشاره کرد و اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان به منظور افزایش نشاط و شادابی در بین مددجویان این نهاد نسبت به اعزام آنها به اردو اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای این نهاد به صورت زیارتی و سیاحتی برگزار می شود، تصریح کرد: در قالب این اردوها گروه‌های مددجویی به مناطق و شهرهای و مختلف اعزام می‌شوند.

پناهی در ادامه با بیان اینکه اخیراً نیز 17 نفر از دانش‌آموزان زنجانی به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: در جریان این اردو برنامه‌های مختلفی جهت افزایش نشاط و شادابی آنها اجرایی می‌شود.

وی در ادامه به اعزام 44 نفر جهت حضور در جشنواره قرآنی و ورزشی اشاره کرد و گفت: این جشنواره به صورت سراسری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول