اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی خبر داد

اشتغال‌زایی 63 نفر با افتتاح طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: با افتتاح چند طرح مهم منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت برای 63 نفر اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

اشتغال‌زایی 63 نفر با افتتاح طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی

علی پیر مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: شهیدان بزرگوار دولت یعنی رجایی و باهنر جزو انسان‌هایی بودند که خود را وقف خدمت به اسلام و مردم کردند و برای رسیدن به هدف خود شهادت را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره آن‌ها در چنین روزهایی ما را بر آن می‌دارد تا با تاسی از رفتار و کردار این شهیدان بزرگ خدمت به خلق را از توفیقات بدانیم.

پیر مرادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید فرمودند:«خدمت به مردم توفیقی است که نصیب دولت‌مردان شده است و باید قدر و منزلت آن را دولتمردان بدانند».

وی ابراز داشت: ما خدمتگزاران دولت با سرلوحه قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری باید بیش از پیش در راه خدمت به مردم گام برداریم و از تمامی فرصت‌ها برای آسایش و رفاه مردم ایران اسلامی استفاده کنیم و امید است در چنین روزهایی که مزین به نام هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید گرانقدر است در خدمتگزاری به مردم پیشگام باشیم.

پیر مرادی با بیان اینکه چند طرح مهم منابع طبیعی و آبخیزداری به مناسبت هفته دولت در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود، ادامه داد: این پروژه‌ها شامل پروژه سد خداآفرین خوی با اعتباری بیش از 2 میلیارد و 550 میلیون ریال و پروژه خلیفتان ارومیه با اعتباری بیش از یک میلیارد و 70 میلیون ریال به اتمام رسیده و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی با بیان اینکه در مجموع این پروژه‌ها برای 63 نفر اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد، یادآور شد: حدود یک هزار خانوار از این طرح‌ها بهره‌‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: امید است با تخصیص اعتبارات لازم در بخش آبخیزداری در سال جاری طرح‌های آبخیزداری بیش از پیش سریع‌تر اجرا شوند و ما شاهد افزایش سرسبزی مراتع، افزایش آب‌های زیرزمینی و در نهایت پویایی عرصه‌های ملی باشیم.

انتهای پیام/61005/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول