اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور در جوار مرقد مطهر امام (ره) تاکید کرد

شناسایی موانع رونق اقتصادی ظرف 15 روز / مردم آسوده خاطر باشند

رئیس جمهور از مشخص شدن کارگروهی توسط دولت طی روز آینده خبر داد و گفت: این کارگروه ظرف 15 روز موانع رونق اقتصادی، اشتغال و ... را شناسایی می‌کند.

شناسایی موانع رونق اقتصادی ظرف 15 روز / مردم آسوده خاطر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که صبح امروز و همزمان با نخستین روز هفته دولت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد، خبر خوشی به مردم غیور ایران اسلامی داد و اظهار داشت: وعده ما به مردم این است که به‌طور حتم در 100 روز ابتدایی کارمان و چه بسا زودتر از آن اقدام‌های فوری و ضروری برای رفع مشکلات کشور صورت دهیم و ثمره آن را مردم ایران اسلامی حس کنند.

رئیس جمهور در ارتباط با کابینه دولت یازدهم عنوان کرد: ما به مردم وعده می‌دهیم که حتماً ‌در 100 روز اول کاری و حتی کوتاه‌تر اقدامات ضروری و فوری را برای حل مشکلات کشور انجام دهیم و محصول کار را به مردم شریف ایران برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت یازدهم گفت: در شرایط حساس کنونی کشور افراد دوراندیش، شایسته و با تجربه‌ای مسئولیت وزارتخانه‌ها را برعهده گرفتند و به‌طور قطع حضور مسئولان توانمند و وزیرانی مقتدر سبب آرامش مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام روحانی در ادامه از معرفی وزرا و مسئولان دیگری برای خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد آرامش بیشتر برای مردم طی روزهای آینده خبر داد.

رئیس جمهور از جلسات هفته گذشته هیئت دولت گزارش داد و گفت: دولت در دو جلسه هفته گذشته خود اقدامات لازم برای تامین کالاهای اساسی مردم تا پایان سال جاری را انجام داده است و مردم در این ارتباط می‌توانند آسوده خاطر باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت منطقه از شرایط فعلی منطقه ابراز تاسف کرد و افزود: امروز در کشور سوریه شرایط اسفناکی حاکی است و مردم بی‌گناه این کشور به وسیله سلاح‌های شیمیایی شهید و زخمی می‌شوند.

رئیس جمهور در ادامه ضمن محکوم کردن بکارگیری سلاح‌های شیمیایی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران که خود نیز قربانی سلاح‌های شیمیایی است به همه جهانیان تاکید می‌کند که با تمام توان از بکارگیری سلاح‌های شیمیایی در همه جای جهان جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام روحانی همچنین با محکوم کردن اقدامات تروریستی در لبنان، ناامنی در کشور سوریه و حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی به کشور لبنان خاطرنشان کرد: این اقدامات نشانگر طراحی توطئه‌های بزرگ دشمنان برای منطقه حساس خاورمیانه است، ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه به‌طور قطع به‌ضرر کشورهای منطقه و مسلمانان و به نفع رژیم صهیونیستی است و امید است با تلاش کشورها در آینده نزدیک شاهد آرامش و ثبات در منطقه باشیم.

این گزارش حاکی است، حجت‌الاسلام روحانی و دولت‌مردان یازدهم در ساعات ابتدایی هفته دولت با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و نثار تاج گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

دولت‌مردان با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشته و به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

حاضران در این مراسم همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تولیت آستان امام خمینی (ره) و محمدعلی انصاری رئیس موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام (ره) دولت‌مردان را در این مراسم همراهی می‌کردند.

رئیس جمهور و اعضای دولت یازدهم در ادامه با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و حضور بر سر مزار شهدای هفتم تیر و دولت و همچنین شهدای هشت سال دفاع مقدس به مقام شهدای والامقام ایران اسلامی ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان‌های والای امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

 

انتهای پیام/2462/صا40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول