اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

بودجه امسال استان البرز در بخش درآمدها و هزینه‌ها بیش از 8 میلیارد ریال مصوب شد

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز میزان درآمد و هزینه‌های سال‌جاری استان البرز را 8 میلیارد و 287 میلیون و 883 ریال اعلام کرد.

بودجه امسال استان البرز در بخش درآمدها و هزینه‌ها بیش از 8 میلیارد ریال مصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، امیر یزدی به تشریح ضوابط اجرایی قانون بودجه سال‌جاری پرداخت و اظهار داشت: بودجه کلان استان البرز در دو بخش «اعتبارات هزینه‌ای» و «تملک دارایی‌های سرمایه‌ای» تعریف شده است.

وی افزود: مجموع اعتبارات هزینه‌ای 894 میلیارد و 291 میلیون ریال و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز یک میلیارد و 367 میلیون و 262 ریال مصوب شده و در مجموع درآمدهای استان 8 میلیارد و 287 میلیون و 883 ریال است.

یزدی اعلام کرد: البته با پیگیری‌های استاندار بودجه اعتبارات در بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در لایحه پیشنهادی به جمع یک میلیارد 376 میلیون و 262 ریال رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز بیان کرد: شاخص‌های توزیع اعتبارات هزینه‌ای بر اساس دو بخش بودجه ریزی کارشناسی و بودجه‌ریزی صفر انجام شده است و استان البرز دارای بیشترین افزایش اعتبارات هزینه‌ای در مقایسه با 30 استان دیگر است.

یزدی به اعتبارات در نظر گرفته شده پروژه‌های عمرانی جدید نیز اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس قانون بودجه سال‌جاری حداکثر 10 درصد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان برای شروع پروژه‌های جدید اختصاص می‌یابد و مابقی به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان اختصاص دارد.

*20 میلیون ریال به شهرستان‌های تازه تأسیس اختصاص می‌یابد

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز همچنین میزان اعتبارات مصوب شده شهرستان‌های تازه تأسیس را نیز 20 هزار میلیون ریال اعلام کرد و گفت: اعتبار آسفالت راه‌های روستایی فاقد آسفالت 10 میلیون و 810 ریال، کمک هزینه ساخت مساجد نیز 22 میلیون و 300 ریال مصوب شده است و اعتبارات عمرانی مربوط به تکمیل مصلی‌ها و بقاع متبرکه و گردشگری ـ زیارتی نیز بالغ بر 45 میلیارد ریال است.

وی افزود: اعتبارات مربوط به زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی نظیر تأمین آب، برق، گاز و... نیز چهار میلیون و 80 ریال در نظر گرفته شده است.

*جذب مجوز استخدام 174 نفر از خانواده شهدا

یزدی همچنین بیان کرد: مجوز استخدام 174 نفر از فرزندان گرانقدر شهدا نیز توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور در سال 91 صادر گردیده است و بر همین اساس نیز هر یک از دستگاه‌ها با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به جذب سهمیه خود اقدام می‌کند.

انتهای پیام/2302/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول