اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت همدان خبر داد

افتتاح 2 طرح در هفته دولت/ اشتغالزایی برای 37 نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از افتتاح دو طرح در هفته دولت خبر داد و گفت: این دو طرح زمینه اشتغال 37 نفر را فراهم کرده است.

افتتاح 2 طرح در هفته دولت/ اشتغالزایی برای 37 نفر

سعید سیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح دو طرح در هفته دولت اظهار داشت: این دو طرح در بخش صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه یکی از این طرح‌ها در شهرستان همدان آماده بهره‌برداری است، گفت: یک طرح مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در شهرستان تویسرکان افتتاح خواهد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان در ارتباط با طرح قابل افتتاح در شهرستان همدان با ارائه توضیحاتی گفت: این طرح به نام شرکت «عمران بتون اکباتان همدان» ظرفیت 100 هزار تن بتون آماده را دارد.

وی با بیان اینکه افتتاح این طرح برای 27 نفر اشتغالزایی به همراه دارد، ابراز داشت:  سرمایه‌گذاری انجام شده برای این طرح 5 میلیارد تومان است.

سیاری در بخش دیگری از سخنانش در خصوص طرح قابل افتتاح در شهرستان تویسرکان گفت: شرکت تولیدی لطیف‌گستر شهرستان تویسرکان با محصول دستمال کاغذی با اعتبار 600 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح زمینه اشتغالزایی برای 10 نفر را ایجاد کرده است، ابراز داشت: نیاز به سرمایه در گردش این طرح 150 میلیون تومان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان سخنانش هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت به مردم دانست.

انتهای پیام/89002/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول