اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دولت

شبکه ملی فرهنگ در نهبندان راه‌اندازی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان نهبندان شبکه ملی فرهنگ در این شهرستان راه‌اندازی شد.

شبکه ملی فرهنگ در نهبندان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرماندار نهبندان ظهر امروز در حاشیه مراسم راه‌اندازی شبکه ملی فرهنگ در نهبندان، فرهنگ را زاییده باور و اعتقاد مردم دانست و اظهار داشت: این فرهنگ است که خود را در سطح جامعه نشان می‌دهد.

محمد مهدی عظیمی ادامه داد: فرهنگ باید به گونه‌ای باشد که با وجود تبلیغات سوء، استکبار و دشمنان علیه ایران نتوانند فرهنگ پلیدشان را به کشورهای اسلامی تحمیل کنند.

وی افزود: فرهنگ مهمترین مسئله‌ای است که مدیران شهرستان باید به آن توجه جدی داشته باشند زیرا راه توسعه و پیشرفت شهرستان در گرو توسعه فرهنگ است.

فرماندار نهبندان راه توسعه و پیشرفت هر ملت را توجه به مسایل فرهنگی دانست و گفت: با توجه به اینکه نهبندان در چند صد کیلومتری کشور افغانستان قرار گرفته است از مسئولان فرهنگی استان درخواست می‌کنیم که نگاهی ویژه به این شهرستان در بحث فرهنگ و توسعه مقوله فرهنگ داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم، هدف از راه‌اندازی شبکه ملی فرهنگ را تبیین فرهنگ عمومی در جامعه، استفاده بهینه از فضای مجازی، پرهیز از ناهنجاری‌ها در جامعه و ارائه خدمات فرهنگی و دیجیتالی پاک عنوان کرد.

محمد مطهری‎فر گفت: شبکه ملی فرهنگ یک کار فرا ملی است که با جدیت دنبال می‌شود و در همه شهرستان‌های استان راه‌اندازی می‌شود.

وی مشکلات فرهنگی جامعه را بسیار جدی دانست و اذعان داشت: باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم و جدی صورت گیرد تا شاهد رشد و ترویج فرهنگ در بین جوانان و نوجوانان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: اینترنت یک دایرة‌المعارف بزرگ است که در همه زمینه‌ها کاربرد دارد و باید جوانان را به سوی استفاده درست از آن سوق دهیم.

انتهای پیام/69006/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول