اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پرونده مسابقات جام رمضان سرزمین آسبادها بسته شد/226 توپ وارد دروازده شد

در مسابقات فوتسال جام رمضان نهبندان 226 توپ از خط دروازه گذشت و به مسابقات جام رمضان نهبندان خاتمه یافت.

پرونده مسابقات جام رمضان سرزمین آسبادها بسته شد/226 توپ وارد دروازده شد

به گزارش خبر گزاری فارس از بیرجند، برنامه‌ریزان مسائل ورزشی و نظریه‌پردازان مسائل اجتماعی تربیتی، از جاذبه‌های غنی و سرشار ورزش و مسابقات پرشور ورزشی بهره کافی را می‌برند و با برگزاری مسابقات ورزشی نشاط و پویایی را در جامعه نهادینه کرده و اوقات فراغت افراد را پر می‌کنند تا بلکه از این طریق بتوانند جلوی انحراف و انحطاط نسل پر جنب و جوش و پر انرژی جامعه را بگیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در ماه مبارک رمضان به خبرنگار فارس اظهار کرد: با آغاز ماه صیام در سرزمین آس‌بادهای ایران نیز رقابت‌های ورزشی در رشته‌های شطرنج، والیبال و فوتسال انجام شد.

در مسابقات فوتسال جام رمضان 15 تیم شرکت کردند

زهره جهانی با بیان اینکه مسابقات فوتسال جام رمضان با شرکت 15 تیم برگزار شد، گفت: بعد از انجام رقابت‌های مرحله مقدماتی فوتسال جام رمضان چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

وی از حضور چهار تیم فوتسال کانون منتظران ظهور(عج)، پایگاه صاحب الزمان(عج)، فوتسال شوسف و اداره اوقاف و امور خیریه در مرحله نیمه نهایی خبر داد و تصریح کرد: در بازی نخست مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام رمضان دو تیم کانون منتظران ظهور با نتیجه چهار بر دو تیم فوتسال شوسف را از میان برداشت و به مرحله فینال رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان اذعان داشت: در دیدار دوم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان دو تیم پایگاه صاحب الزمان(عج) و اداره اوقاف به مصاف هم رفتند که تیم پایگاه صاحب الزمان(عج) موفق شد با نتیجه پنج بر سه تیم اداره اوقاف را مغلوب کرده و به مرحله فینال مسابقات صعود کرد.

منتظران ظهور بر سکوی قهرمانی تکیه زد

جهانی با اشاره به رقابت‌های مرحله نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان نهبندان افزود: برای کسب قهرمانی مسابقات جام رمضان دو تیم فینالیست کانون منتظران ظهور(عج) و پایگاه صاحب الزمان(عج) به دیدار هم رفتند که تیم کانون منتظران ظهور(عج) توانست با نتیجه پنج بر سه پایگاه صاحب الزمان را از میان بردارد و کاپ قهرمانی را از آن خود کند.

وی با اشاره به نایب قهرمانی تیم پایگاه صاحب الزمان(عج) در مسابقات فوتسال جام رمضان نهبندان یادآور شد: در رقابت‌های رده‌بندی جام رمضان دو تیم فوتسال شوسف و اداره اوقاف به مصاف هم رفتند که تیم اداره اوقاف با نتیجه دو بر صفر از سد تیم فوتسال شوسف گذشت و مقام سوم را کسب کرد.

در مسابقات فوتسال جام رمضان نهبندان 226 گل از خط دروازه گذشت

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان تصریح کرد: در مسابقات فوتسال جام رمضان نهبندان با انجام 38 بازی تعداد 226 توپ وارد دروازه شد که محمدرضا بشیری‌اردونی با به ثمر رساندن 12 گل موفق شد آقای گل مسابقات فوتسال جام رمضان شود.

جهانی متذکر شد: در مسابقات فوتسال جام رمضان نهبندان، تیم کانون منتظران ظهور(عج) با زدن 52 گل برترین تیم هجومی مسابقات شناخته شد و تیم اداره برق با خوردن 25 گل ضعیف‌ترین خط دفاعی تیم‌های حاضر در مسابقات را داشت.

===============

گزارش از علیرضا چاجی

===============

انتهای پیام/69014/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول