اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان در مجلس:

افرادی باید در رأس امور باشند که امتحان خود را پس داده‌اند

نماینده مردم نهبندان با اشاره به چینش کابینه پیشنهادی روحانی گفت: افرادی باید در مسند کارها قرار بگیرند که به طور حتم امتحان خود را پس داده باشند.

افرادی باید در رأس امور باشند که امتحان خود را پس داده‌اند

مراد هاشم‌زهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به طور کلی وزرای معرفی شده روحانی وزرای خوبی هستند با این حال احتمال این وجود دارد که در صحن علنی مجلس بعضی از افراد نتوانند رأی اعتماد کسب کنند.

وی اذعان داشت: وزرای پیشنهادی کابینه رئیس جمهور افراد باتجربه و دارای سابقه اجرایی بالایی هستند و در انتخاب آن‌ها بحث اعتدال رعایت شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعضی‌‌ها نسبت به سن بالای برخی وزرای پیشنهادی انتقاد کرده‌اند که به نظر من این موضوع نباید زیاد مورد توجه قرار گیرد، هر چند شاید کار آن‌ها کمی مشکل‌تر باشد، ولی سابقه اجرایی آن‌ها بیشتر خواهد بود.

هاشم‌زهی با بیان اینکه برنامه‌های وزرای بهداشت و وزیر کار و امور اجتماعی در کمیسیون بهداشت و درمان  مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: کمیسیون بهداشت و درمان جلسات خود را برگزار کرده و نظرات آن‌ها مشخص شده است.

وی ادامه داد: موضوع کمبود انگیزه پزشکان برای کار در مناطق دورافتاده، مشکلات پزشکان خانواده، کمبود بیمه و تجمیع بیمه از موضوع‌های مورد توجه کمیسیون بهداشت و درمان بوده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: هر چند فتنه سال 88 انتخابات را به کام مردم تلخ کرد، ولی با حضور هدفدار مردم در انتخابات و ارزیابی که از دولت قبل داشته‌اند، دیگر نباید به حاشیه‌ها پرداخت و باید بیشتر به رفع مشکلات مردم توجه داشت.

وی اضافه کرد: افرادی باید در مسند کارها قرار بگیرند که به طور حتم امتحان خود را پس داده باشند، نماینده‌ها این اطمینان را داشته باشند که سرشان کلاه نمی‌رود و به نیاز مردم رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/69019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول