اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان تصویب شد

350 پرونده در کارگروه توسعه بخش کشاورزی نهبندان

فرماندار نهبندان گفت: از ابتدای راه‌اندازی کارگروه توسعه بخش کشاورزی در شهرستان نهبندان 350 پرونده با اعتباری بالغ بر هفت ‌میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

350 پرونده در کارگروه توسعه بخش کشاورزی نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان،محمدمهدی عظیمی در نوزدهمین کارگروه توسعه بخش کشاورزی نهبندان با تاکید بر اشتغال اظهار داشت: قبل از تولید باید به اشتغال بیندیشیم.

وی اذعان داشت: مهمترین دغدغه هرجامعه‌ای رفع معضل بیکاری است چرا که تمامی نا ‌بسامانی‌ها و آسیب‌های اجتماعی از نبود کار نشأت می‌گیرد.

فرماندار نهبندان گفت: در شهرستان نهبندان با توجه به اقلیم آب و هوایی و موقیعت جغرافیایی مردم باید به سمت کشاورزی نوین سوق داده شوند.

عظیمی یادآور شد: پس از بررسی 27 پرونده با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون تومان در حوزه تولیدات دامی، گیاهی، فنی و زیربنایی به تصویب رسیده است.

گفتنی است از ابتدای راه‌اندازی کارگروه توسعه بخش کشاورزی در شهرستان نهبندان 350 پرونده با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است و پیش‌بینی می‌شود با تصویب و پیگیری مابقی پرونده‌ها این رقم به 14 میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/69017/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول