اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

قهرمانی تیم هلال احمر در مسابقات والیبال جام رمضان نهبندان‌

با پایان یافتن مسابقات والیبال جام رمضان در نهبندان تیم هلال احمر توانست مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

قهرمانی تیم هلال احمر در مسابقات والیبال جام رمضان نهبندان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امروزه کارشناسان مسائل انسانی معتقدند یکی از بهترین عواملی که می‌تواند جلوی بی‌تحرکی و تنبلی را بگیرد و نهال نشاط و انبساط خاطر را در جو خشن و محیط پر سر و صدای ماشین، در زمین روح و دل انسان‌ها غرس گرداند ورزش است.

ورزش تا حدود زیادی قادر است که عوارض منفی ناشی از حضور ماشین را در زندگی انسان تقلیل دهد و در صورتی که بر اساس معیارهای جوانمردی و انسانی هدایت و تدارک شود ما شاهد لبخند محبت بار شکوفه‌های انسانیت هستیم.

در روزهای پایانی ماه صیام، مسابقات ورزشی جام رمضان نیز به خط پایان خود نزدیک می‌شود.

زهره جهانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان از اختتام مسابقات والیبال جام رمضان نهبندان خبر داد و گفت: مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان نهبندان با شرکت 12 تیم والیبال از ابتدای ماه صیام آغاز شد که تیم‌های راه یافته به مسابقات نهایی مشخص شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهبندان با اشاره به برگزاری 12 مسابقه والیبال به صورت دوره‌‌ای بین تیم‌های حاضر در مسابقات جام رمضان ‌افزود: چهار تیم والیبال هلال احمر، تیم والیبال روستای دهسلم، هنگ مرزبانی نهبندان و نسل آفتاب به مرحله نهایی مسابقات والیبال جام رمضان راه یافتند.

مسابقات والیبال جام رمضان نهبندان‌ با قهرمانی تیم هلال احمر به پایان رسید

زهره جهانی با بیان اینکه تیم‌های والیبال هلال احمر نهبندان و روستای دهسلم به مرحله فینال رسیدند، اضافه می‌کند: در مسابقات فینال والیبال جام رمضان دو تیم هلال احمر نهبندان و تیم والیبال روستای دهسلم به مصاف هم رفتند که بعد از رقابت‌های فشرده تیم هلال احمر با نتیجه سه بر صفر از سد تیم روستای دهسلم گذشت و کاپ قهرمانی را آن خود کرد و تیم روستای دهسلم به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی می‌افزاید: در رقابت‌های رده‌بندی مسابقات والیبال جام رمضان نهبندان دو تیم نسل آفتاب و هنگ مرزبانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم هنگ مرزبانی موفق شد تیم نسل آفتاب را از میان بردارد و رتبه سوم را کسب کند.

مسابقات فوتسال جام رمضان نهبندان مراحل پایانی خود را می‌گذارد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان با اشاره به برگزاری مراحل پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان نهبندان اذعان داشت: در آخرین رقابت‌های فوتسال جام رمضان دو مسابقه برگزار شد که چهار تیم به مصاف هم رفتند.

جهانی می‌افزاید: در دور نخست مرحله یک هشتم مسابقات دو تیم فوتسال شوسف دیار جنگل‌های بنه با پیمودن 35 کیلومتر مسافت به مصاف تیم روستای چاهداشی از توابع نهبندان رفت که موفق شد با نتیجه پنج بر صفر تیم روستای چاهداشی را مغلوب کند.

نیروی انتظامی از پس پایگاه صاحب الزمانی بر نیامد

وی با اشاره به رقابت بین دو تیم فوتسال پایگاه صاحب الزمانی(ع) و نیروی انتظامی شهرستان نهبندان می‌گوید: در این مسابقه تیم فوتسال پایگاه صاحب الزمانی توانست با نتیجه پنج بر دو از سد تیم نیروی انتظامی بگذرد.

گزارش از علیرضا چاجی

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول