اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

خبرنگاران شهرستان نهبندان تجلیل شدند

طی مراسمی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان نهبندان تجلیل شد.

خبرنگاران شهرستان نهبندان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان سه‌شنبه ‌شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان نهبندان اظهار کرد: خبرنگاران شهرستان نهبندان در حوزه اطلاع‌رسانی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند.

سید حسین هاشمی با بیان اینکه این شهرستان در حوزه رسانه‌های مکتوب و مجازی یکی از شهرستان‌های برتر خراسان جنوبی به شمار می‌رود، ادامه داد: خبرنگاران و تمامی رسانه‌های این شهرستان در ایام انتخابات عملکرد بسیار خوب البته بدون هیچ‌گونه چالشی را داشتند.

وی تصریح کرد: در زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا رسانه‌های نهبندان حتی یک مورد حاشیه و مورد خلاف قانون نداشتند که سبب تذکر لسانی از طرف مسئولان شهرستان شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان افزود: نهبندان جزو شهرستان‌های برتر استان در داشتن نشریات مکتوب است که هم‌اکنون هفته‌نامه سوغات و دوهفته‌نامه نهبندان در این شهرستان فعالیت دارند که البته طی سال جاری با توجه به مشکلات گرانی کاغذ چاپ دوهفته‌نامه نهبندان از روال چاپ منظم خود خارج شده است.

هاشمی یادآور شد: طی سال گذشته مبلغ 10 میلیون ریال یارانه کاغذ به دو هفته‌نامه نهبندان اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: این اداره آمادگی دارد در عرصه اطلاع‌رسانی مجوز دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به خبرنگاران اعطا کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان از راه‌اندازی و ایجاد کیوسک مطبوعاتی در شهر نهبندان طی سال گذشته خبر داد و گفت: برای تحقق این مهم مبلغ 100 میلیون ریال تسهلات از کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دریافت شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه مجوز لازم به منظور ایجاد کیوسک مطبوعاتی در شهر شوسف طی سال جاری صادر شده است، بیان داشت: طی چند سال گذشته فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی در این شهرستان از رشد صددرصدی برخوردار بوده است.

در ادامه این جلسه از خبرنگاران شهرستان با اعطای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/69003/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول