اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زنجان خبر داد

خرید یک دستگاه آمبولانس برای بهداری دانشگاه زنجان

رئیس دانشگاه زنجان گفت: یک دستگاه آمبولانس برای بهداری دانشگاه زنجان خریداری شده است.

خرید یک دستگاه آمبولانس برای بهداری دانشگاه زنجان

محسن افشارچی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این آمبولانس دارای استانداردهای مناسبی برای استفاده است.

وی به آمبولانس بهداری اشاره کرد و افزود: آمبولانس جدید دارای ویژگی‌های قابل قبولی است و دانشجویان از آن رضایت دارند.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه آمبولانس قبلی استانداردهای لازم را نداشت، یادآور شد: دانشجویان نسبت به فعالیت این آمبولانس رضایت نداشتند.

وی رضایت دانشجویان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: مدیریت دانشگاه برای رضایت دانشجویان تلاش‌های لازم را انجام می‌دهد.

افشارچی فعالیت‌های مهم دانشگاه زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: دانشگاه زنجان در دو حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فعالیت‌های زیادی را انجام داده است.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های بسیاری نیز در این دو بخش در دست انجام و برنامه‌ریزی است، افزود: پروژه‌های عمرانی دانشگاه و همایش و کنفرانس‌های مختلف در دانشگاه زنجان برنامه‌ریزی شده است.

وی به شهریور ماه سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در شهریور ماه سال‌جاری برنامه‌های مهمی در دست انجام است که اجرایی می‌شود و باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشت.

افشارچی برگزاری این کنفرانس‌های بین‌المللی در شهریور ماه سال‌جاری را یادآور شد و تاکید کرد: کنفرانس زبان و ادبیات فارسی و معدن و متالوژی از جمله کنفرانس‌های مهم در برنامه هستند.

رئیس دانشگاه زنجان ظرفیت‌های علمی و فنی جامعه علمی زنجان را بالا عنوان کرد و گفت: برگزاری این کنفرانس‌های بین‌المللی در زنجان ضروری است.

وی برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی را یکی از گام‌های مهم توسعه علمی ارزیابی کرد و یادآور شد: تقویت و توسعه بخش‌های نرم‌افزاری در دانشگاه زنجان مورد توجه جدی است.

افشارچی شهریور ماه را یکی از ماه‌های پرکار دانشگاه زنجان عنوان کرد و گفت: ثبت‌نام ورودی‌های جدید و برگزاری سه کنفرانس علمی مهم، شهریور ماه سال‌جاری را ماهی مهم در تقویم کاری دانشگاه کرده است.

 رئیس دانشگاه زنجان به برنامه‌ها و اقدامات برنامه‌ریزی شده در حوزه سخت‌افزاری اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

وی توسعه امکانات رفاهی دانشجویان را یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه زنجان برشمرد و تاکید کرد: در توسعه امکانات رفاهی به توفیقات خوبی دست یافته‌ایم.

وی به خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته یکی از دغدغه‌های مدیریت دانشگاه ارائه خوابگاه مناسب به دانشجویان بوده است.

افشارچی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در ارائه خوابگاه‌های مناسب برای دانشجویان صورت گرفته است، یادآور شد: در حال حاضر خوابگاه برای دانشگاه زنجان دغدغه محسوب نمی‌شود.

رئیس دانشگاه زنجان توسعه علمی و پژوهشی دانشگاه زنجان را یادآور شد و گفت: ظرفیت‌های علمی جامعه دانشگاهی زنجان بالاست و دانشگاه زنجان از این ظرفیت‌ها بهره می‌برد.

انتهای پیام/73007/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول