اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

4 استخر در سطح استان زنجان آماده افتتاح است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: چهار استخر در سطح استان زنجان آماده افتتاح است.

4 استخر در سطح استان زنجان آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان زنجان اظهار داشت: در این انتخابات کاندیداها با شهامت برای خدمتگزاری به هیئت نجات غریق و غواصی استان اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه اعضای مجمع برای پیشرفت و اجرای هر چه سریعتر برنامه‌ها با جدیت اقدام کنند، گفت: همچنین اعضای مجمع با همکاری و همراهی همدیگر در پیشبرد اهداف نجات غریق و غواصی استان تلاش مضاعف داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اعتبار سال 90 و سال گذشته را برای هیئت نجات غریق و غواصی استان زنجان 7 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: امید است در سال‌جاری نیز فدراسیون حداقل معادل اعتبار سال گذشته را پرداخت کند.

این مسئول با اشاره به اینکه زنجان معروف به شهر غواصان دریادل است، تصریح کرد: در طول هشت سال دوران دفاع مقدس غواصان استان زنجان در راه پیروزی حق خالصانه جنگیدند.

رحمانی مهم‌ترین جایگاه نجات غریق را نجات جان انسانها دانست و خاطرنشان کرد: غواصان استان زنجان از تواناییهای بالایی برخوردارند.

وی ابراز داشت: رسول اکرم (ص) می‌فرمایند نجات جان انسان‌ها به عنوان نجات یک جامعه محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان 11 استخر فعال دارد، ادامه داد: چهار استخر در سطح استان آماده افتتاح و چهار استخر دیگر نیز در دست احداث است.

این مسئول به استخرهای آموزش و پرورش در استانهای کشورمان اشاره و اضافه کرد: آموزش و پرورش زنجان تنها استانی است که استخر ندارد.

رحمانی با بیان اینکه تقریباً در هر شهرستان استان زنجان استخر وجود دارد، اذعان داشت: امید است با افزایش تعداد استخرها بهترین شرایط برای شهروندان ایجاد شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول