اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به فاصله چند روز بعد از تذکر شهردار زنجان تکرار شد

کار عمرانی در خیابان‌های زنجان در اوج ترافیک روزانه

همزمان با ساعات اوج ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر زنجان و با تذکر شهردار باز هم کارگران شهرداری زنجان اقدام به انجام کار عمرانی می‌کنند.

کار عمرانی در خیابان‌های زنجان در اوج ترافیک روزانه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در حالی که خیابان‌های مرکزی شهر زنجان در ساعاتی از روز شاهد ترافیک گسترده است، کارگران شهرداری زنجان اقدام به انجام کار عمرانی در آن مناطق می‌کنند و این امر ترافیک روزانه در آن مناطق را افزایش می‌دهد.

این در حالی است که شهردار زنجان در آخرین دیدار خود با خبرنگاران در پنجشنبه هفته گذشته، متذکر شد که پیمانکاران همکار شهرداری زنجان باید با برنامه‌ریزی نسبت به انجام کارهای عمرانی در خیابان‌های شهر از جمله هسته مرکزی دقت لازم را داشته باشند تا امور روزانه مردم شهر زنجان دچار اختلال نشود.

به فاصله چند روز از تذکر شهردار زنجان، صبح امروز چهارشنبه کارگران شهرداری زنجان در خیابان سعدی شمالی زنجان به سمت چهارراه سعدی هسته (مرکزی شهر) مجدداً اقدام به انجام کار عمرانی در این منطقه کرده‌اند که این امر ترافیک مضاعفی را به وجود آورده است.

انتهای پیام/73004/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول