اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد

برگزاری بازی‌های محلی برای کودکان و نوجوانان در پارک بانوان زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان گفت: بازی‌های محلی برای کودکان و نوجوانان در پارک بانوان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری بازی‌های محلی برای کودکان و نوجوانان در پارک بانوان زنجان

غلامحسین نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت‌های کانون در سطح استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: کانون برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هشت کانون پرورش فکری ثابت و سیار در شهرستان زنجان فعالیت می‌کند، تصریح کرد: مرکز یک، دو و سه و مراکز علوم و نجوم و مجتمع جزو کانون‌های ثابت است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: همچنین دو کانون سیار روستایی و یک کانون پستی خدمات مختلفی به روستاییان شهرستان زنجان ارائه می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری بازی‌های رایانه‌ای ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته، افزود: این بازی‌ها در 90 درصد کانون‌های استان برگزار می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه بازی‌های رایانه‌ای از تولیدات خود کانون است، تصریح کرد: همچنین بازی‌های محلی در پارک بانوان زنجان برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کانون در مناسبت‌های مختلف فضاسازی مناسب را انجام می‌دهد، اضافه کرد: این فضاسازی در جذب کودکان و نوجوانان در کانون موثر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه آغوش همه مربیان کانون برای آموزش دانش‌آموزان باز است، افزود: شعار کانون و موفقیت‌ آن نگهداری عضو دائمی برای آموزش است.

این مسئول ادامه داد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری به ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان کمک می‌کند.

نظری به فعالیت مرکز علوم و نجوم زنجان اشاره کرد و متذکر شد: اصحاب رسانه باید تلاش کنند نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های این مرکز داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه رصد خورشیدی در مرکز علوم و نجوم برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها در ارتباط ویژه بنده با خالق هستی موثر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در پایان اذعان داشت: عموم مردم می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه از آسمان‌نمای مرکز علوم و نجوم بازدید کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول