اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین عنوان کرد

برگزاری 110 برنامه در طرح ولایت استانی قزوین و زنجان

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: 110 برنامه به مدت 11 شب برای دانشجویان پنجمین دوره طرح ولایت استانی قزوین و زنجان در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

برگزاری 110 برنامه در طرح ولایت استانی قزوین و زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی برزگر صبح امروز در مراسم اختتامیه پنجمین دوره طرح ولایت استانی قزوین و زنجان که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: 110 برنامه مختلف فرهنگی و معرفتی به مدت 11 شب برای دانشجویان طرح ولایت امسال در این دانشگاه برگزار ‌شد.

برزگر بیان کرد: امسال پنجمین دوره طرح ولایت برای نخستین بار در راستای تحقق جهاد اقتصادی به صورت مشترک بین استان قزوین و زنجان برگزار شد تا در هزینه‌های اجرای این طرح صرفه‌جویی صورت گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف معرفتی، تشکیلاتی، تربیتی، اخلاقی، بصیرتی و فرهنگی در پنجمین دوره طرح ولایت استانی قزوین و زنجان برای دانشجویان، اظهار داشت: این برنامه‌ها به صورت همایشی، کارگاهی و کلاسی برپا شد.

برزگر تصریح کرد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته، استان قزوین در برگزاری طرح ولایت از نظر کیفیت و تعداد دانشجو در سه سال‌ گذشته رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده است.

وی تربیت نیروهای هم‌تراز انقلاب، متعهد و متخصص را از جمله اهداف پنجمین دوره طرح ولایت استانی قزوین و زنجان عنوان و بیان کرد: این دانشجویان بعد از پایان این طرح با حضور در دانشگاه‌ها به سئوالات و شبهات دینی و سیاسی مطرح شده در بین دانشجویان پاسخ می‌دهند تا بتوانند از ترویج این شبهات جلوگیری کنند.

بیش از یک میلیون دانشجو در قزوین

وی با اشاره به حضور یک میلیون و 123 هزار دانشجو در استان قزوین، عنوان کرد: آمار دانشجویی این استان به نسبت جمعیت آن بیشتر بوده و قزوین سومین استان دانشجوخیز در کشور است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین خاطرنشان کرد: 47 واحد دفتر بسیج دانشجویی در دانشگا‌هایی از جمله دولتی، پیام‌نور، علمی کاربردی و آزاد قزوین دایر شده است و خواهران و برادران دانشجو در این دفترها فعالیت می‌کنند.

برزگر یادآور شد: دانشجویانی که در طرح ولایت شرکت می‌کنند پس از پایان این طرح در دفاتر بسیج دانشجویی فعالیت‌های خود را ارتقا می‌دهند تا بتوانند تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ بسیجی در دانشگاه داشته باشند.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول