اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تاکید کرد

برنامه‌ریزی برای توسعه شرکت‌های خدمات بازرگانی و تجاری در زنجان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: برای توسعه شرکت‌های خدمات بازرگانی و تجاری در استان زنجان برنامه‌ریزی می‌شود.

برنامه‌ریزی برای توسعه شرکت‌های خدمات بازرگانی و تجاری در زنجان

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: صدور کارت‌های بازرگانی در استان زنجان طی چهار ماه سال‌جاری رشد و یا کاهش چشمگیری نداشته است.

وی با اشاره به اینکه به صورت میانگین در ماه تعدادی از کارت‌های بازرگانی صادر و برخی نیز تمدید می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلاتی در زمینه استفاده از کارت‌های بازرگانی در استان و کشور وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان اذعان داشت: مشکلات استفاده از کارت‌های بازرگانی با اصلاح دستورالعمل‌‌ها و اصلاح قوانین مالیاتی کشور برطرف و می‌توان حوزه فعالیتی خود را گسترش داد و مشوق‌هایی در این زمینه اعمال کرد.

وی افزود: با توجه به سوء‌استفاده‌هایی که از کارت‌های بازرگانی می‌شود در پذیرش اعضا برای صدور کارت با وسواس و احتیاط ویژه‌ای عمل می‌شود.

جمیلی ابراز داشت: در زمینه بازرگانی و تجارت خارجی برنامه‌ریزی‌های مختلفی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و تجارت استان زنجان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای ارائه فراخوانی به منظور کارآفرینی در رشته‌های بازرگانی در استان زنجان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم فارغ‌التحصیلان این رشته را جذب کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه ما اعتقاد داریم که استان زنجان مزیت و ظرفیت‌های لازم برای توسعه شرکت‌های خدمات بازرگانی را دارد، اضافه کرد: می‌توان افراد حقوقی و حقیقی را به منظور ارائه خدمات بازرگانی و تجاری به سایر استان‌ها تشویق کرد.

انتهای پیام/73006/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول