اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان خبر داد

اختصاص 4 میلیارد تومان برای احداث کتابخانه خیرساز گلشهر کاظمیه زنجان

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان گفت: کتابخانه خیر‌ساز گلشهر کاظمیه زنجان با 4 میلیارد تومان اعتبار احداث می‌شود.

اختصاص 4 میلیارد تومان برای احداث کتابخانه خیرساز گلشهر کاظمیه زنجان

رحیم حاج‌نائبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه بیشترین خیرین استان را اصناف و بازاریان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: تاکنون بازاریان خیر زنجانی بیمارستان، کتابخانه، مدرسه، درمانگاه و ... احداث کرده‌اند.

وی به اقدامات خیرین در ساخت بیمارستان ولیعصر زنجان اشاره کرد و افزود: این بیمارستان با 32 هزار مترمربع زیربنا توسط خیرین اصناف ساخته شده است.

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان ادامه داد: بیمارستان ولیعصر زنجان بزرگ‌ترین مجتمع مردمی و خیر‌ساز خاورمیانه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی زنجان توسط زنده‌یاد حاج احمد مهدوی ساخته شده است، گفت: همچنین این خیر هنرستان مهدوی را نیز احداث کرده است.

حاج نائبی به ساخت بزرگ‌ترین کتابخانه خیر‌ساز در استان زنجان توسط یک خیر به نام مصلی‌نژاد اشاره کرد و ادامه داد: این کتابخانه با 2 هزار و 300 مترمربع زیربنا در چند روز گذشته کلنگ‌زنی شده است.

وی ادامه داد: این کتابخانه در گلشهر کاظمیه زنجان با مبلغ 4 میلیارد تومان اعتبار توسط خیرین استان احداث می‌شود.

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان افزود: 130 هزار نفر در گلشهر کاظمیه نیاز به کتابخانه و مدرسه دارند.

وی با اشاره به اینکه در استان چهار کتابخانه خیر‌ساز فعالیت می‌کند، اظهار کرد: کتابخانه شبانه‌روزی خیر‌ساز حاج احمد مهدوی در آزادگان زنجان احداث شده است.

حاج نائبی با بیان اینکه خیرین استان زنجان همیشه پیش‌قدم هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون خیرین پروژه نیمه‌تمامی ندارند.

وی تصریح کرد: مجموعه درمانگاه مرحوم حاج دلشاد و مدرسه مهدیه در کوچه بینش زنجان توسط حاج رجب علی مقدم احداث شده است.

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان اضافه کرد: خیرین استان زنجان در کتابخانه‌سازی رتبه نخست و در مدرسه‌سازی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد مکان‌های خیرساز توسط اصناف و بازاریان متدین و با اعتقاد استان احداث می‌شود، افزود: مصلی‌نژاد در سال گذشته دبیرستان امیرکبیر زنجان را در مدت یک سال تخریب و بازسازی کرد.

حاج نائبی یادآور شد: سال گذشته بازسازی 32 پروژه مدرسه با بالغ بر 18 میلیارد تومان اعتبار تعهد خیرین استان زنجان بوده است.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول