اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان:

نخستین جشنواره ابتکارات و اختراعات دفاعی ناهمطراز در زنجان برگزار می‌شود

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: جشنواره ابتکارات و اختراعات دفاعی ناهمطراز در زنجان برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره ابتکارات و اختراعات دفاعی ناهمطراز در زنجان برگزار می‌شود

امین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت‌های علمی بسیج دانشجویی زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: بخش علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی برنامه‌های ویژه‌ای در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی به برگزاری جشنواره ابتکارات و اختراعات دفاعی ناهمطراز در زنجان اشاره کرد و افزود: این جشنواره با موضوعات جنگ نوین، پدافند غیرعامل، پهپاد، مواد منفجره و ربات‌های زیرزمینی برگزار می‌شود.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: همچنین این جشنواره در بخش‌های پیش‌سرانه، پردازش سیگنال، راکت ـ موتور، رادیوهای نوین، اسناد هوشمند، آنتن و رفلکتور و ... برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ابتکارات و اختراعات دفاعی با هدف به کارگیری نامتعارف فناوری‌ها و امکانات در دسترس در شرایط بحرانی و تحریم‌ها برای توانمندسازی دفاعی برگزار می‌شود.

کاظمی به مهلت ارسال آثار و طرح‌ها به این جشنواره اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 30 دی‌ماه به صندوق پستی 164-17485 ارسال کنند.

وی به جوایز جشنواره ابتکارات و اختراعات سازمان بسیج دانشجویی اشاره کرد و اظهار داشت: کسری خدمت دوره سربازی برای پسران از یک تا 12 ماه، استخدام نفرات برتر و ... از جوایز جشنواره است.

انتهای پیام/73008/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول