اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خواستار شد

تهیه و توزیع آب شرب بسته‌بندی برای مردم ارمغانخانه/ عذرخواهی یک نماینده از مردم

نماینده مردم شهرهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خواستار تهیه و توزیع آب شرب بسته‌بندی برای مردم ارمغانخانه شد.

تهیه و توزیع آب شرب بسته‌بندی برای مردم ارمغانخانه/ عذرخواهی یک نماینده از مردم

محمد اسماعیلی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: باید مشکلات روستاییان مورد توجه مسئولین باشد و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به توزیع آب مصرفی مردم اقدام شود.

وی وضعیت آب شرب روستاییان را مناسب ارزیابی نکرد و گفت: مسئولین نسبت به رفع مشکلات موجود تلاش بیشتری انجام دهند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اقدامات اورژانسی برای حل مشکلات برداشته شود، افزود: وضعیت آب شرب ارمغانخانه جای توجیه برای مسئولین ندارد.

وی توجه به مشکلات مردم را ضروری و امری لازم دانست و تاکید کرد: مشکلات موجود در ارمغانخانه مناسب نیست و باید همه مسئولین برای برطرف شدن مشکلات تلاش کنند.

اسماعیلی بابت مشکلات آب شرب روستاییان از مردم ارمغانخانه عذرخواهی کرد و گفت: مسئولین با همه توان نسبت به رفع دغدغه‌های مردم تلاش کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع آبی ارمغانخانه از آب‌های سطحی تامین می‌شود، یادآور شد: زمانی که بارش‌های جوی کاهش می‌یابد مشکلات آبی نیز در برخی روستاها نمود بیشتری پیدا می‌کند.

وی به مشکل کم‌آبی در سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: کاهش بارش‌ها همواره مشکلاتی را در روستاهایی که از آب‌های سطحی استفاده می‌کنند به وجود آورده است.

اسماعیلی حفر چاه را یکی از گزینه‌های پیش‌رو برای برطرف شدن مشکلات مردم دانست و گفت: مسئولین امر باید نسبت به مطالعه و بررسی نقاط مربوطه بررسی‌های لازم را انجام دهند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی اصولی برای برطرف شدن مشکلات فعلی را خواستار شد و گفت: با برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدت باید مشکل آب را در منطقه کاهش داد.

وی به سد بعثت ارمغانخانه اشاره کرد و اظهار داشت: بهره‌برداری از این سد باید مورد توجه باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه در یک برنامه بلندمدت باید اقدامات عملی برای اجرای سد صورت گیرد، گفت: این سد بسیاری از مشکلات را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/73007/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول