اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر گلستان خبر داد

رشد 300 درصدی بودجه هلال‎احمر گلستان/ حاجی‎آباد هیچ خانواده بدون معلول ندارد

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر گلستان از رشد 50 درصدی بودجه این نهاد در سطح کشور خبر داد و گفت: بودجه هلال‎احمر گلستان نیز در سال‌جاری رشد 300 درصدی داشته است.

رشد 300 درصدی بودجه هلال‎احمر گلستان/ حاجی‎آباد هیچ خانواده بدون معلول ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان از برگزاری همایش منادیان صلح در گلستان خبر داد و اظهار داشت: همایش منادیان صلح به منظور آمادگی استان برای کمک به نجات جان انسان‎ها برگزار شد.

وی در خصوص انتقال روستای حاجی‎‎آباد به مکان جدید، تصریح کرد: این موضوع از سال 1384 مطرح شد و رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور 300 میلیون تومان به این روستا اختصاص داد، گرچه این اقدام از دستور کار هلال‎احمر نبوده است اما بر اساس هدفی که هلال‌احمر در راستای کرامت و سلامت انسان دنبال می‎کند این اقدام انسان‎دوستانه انجام گرفت.

هفته آینده کاروان نیکوکاری به روستای حاجی‌آباد اعزام می‎شود

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر گلستان از تصویب یک میلیارد تومان اعتبار به روستای حاجی‎آباد برای نقل مکان به روستای جدید خبر داد و افزود: بخشی از ساختمان‎ها در روستای جدید ساخته شده و بخشی نیز در دستورکار قرار گرفته است.

اکبری از اعزام کاروان نیکوکاری به روستای حاجی‎آباد طی هفته آینده خبر داد و یادآور شد: با استفاده از ظرفیت‎های اجرایی تلاش می‎کنیم تا خدمات سلامت، آموزش و حمایتی را برای آن روستا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت مردم روستای حاجی‎آباد بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: وضعیت معلولیت در این روستا زیاد است چنانکه هیچ خانواده بدون معلول در روستای حاجی‎آباد وجود ندارد.

ارائه خدمات رایگان به مردم منطقه حاجی‎آباد

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر گلستان از مسئولان دستگاه‎های اجرایی استان خواست تا به کاروان نیکوکاری برای کمک به انسان‎های نیازمند تلاش کنند و بیان داشت: به مدت یک هفته افراد متخصص در روستای حاجی‎آباد استقرار پیدا خواهند کرد و خدمات رایگان به مردم ارائه می‎دهند.

اکبری با بیان اینکه کمک به افراد نیازمند یک کار خداپسندانه است، متذکر شد: باید برای بهبود وضعیت همنوعان خود که در سختی و مشقت زندگی می‎کنند تلاش کنیم که چنین اعمالی بسیار نیکو و شایسته است.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول