اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-2

کنگره 9800 شهید استان کرمانشاه در بسیج دانشجویی دنبال می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه در بخش بسیج دانشجویی نیز دنبال می‌شود.

کنگره 9800 شهید استان کرمانشاه در بسیج دانشجویی دنبال می‌شود

مرداد عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: سابقه تشکیل کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه به بیش از 10 سال پیش بازمی‌گردد که در راستای توصیه و فرمایش رهبر معظم انقلاب انجام شد.

عزیزی آغاز به‌کار این کنگره در استان کرمانشاه را از سال 78 عنوان کرد و ابراز داشت: جمع‌آوری آثار شهدا در گام نخست انجام و از سال 86 تحول اساسی در اجرای ماموریت‌ها ایجاد شد و یادواره‌ها بر اساس نگاه محوری به کنگره شهدا برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون صدها یادواره در بخش‌های مختلف برگزار و یک ساختار کلی برای کنگره طراحی شده است.

به گفته مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه در بخش بسیج دانشجویی نیز دنبال می‌شود.

عزیزی با اشاره به اینکه این کنگره موجب زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا می‌شود، تاکید کرد: برنامه‌های کمیته دانشجویی شامل برگزاری چندین یادواره شهدا، تدوین کتاب، معرفی شهدای شاخص، تهیه فیلم مستند، انتشار ویژه‌نامه، وبلاگ‌نویسی و شناسایی شهدای دانشجو در فضای مجازی بوده است.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول