اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اردبیل:

گسترش تفکر بسیجی صیانت‌بخش است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: گسترش تفکر بسیجی در برابر هجمه‌های دشمنان و نظام‌های بیگانه صیانت‌بخش و در حقیقت سازنده است.

گسترش تفکر بسیجی صیانت‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی توحیدی عصر امروز در آیین اختتامیه اردوهای طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی در اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی اظهار داشت: یکی از ابعاد ارزشمند حضور بسیج در صحنه‌های مختلف حضور همراه با بصیرت و دفاع از مبانی ارزشی و انقلابی است که هیچ وقت رنگ و بوی خط سیاسی و تفکر انحرافی پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه تقویت کادر مدیریتی واحدهای مقاومت و ارتقای سطح معرفت دینی و بصیرت سیاسی از جمله اهداف طرح ولایت بسیج است، تصریح کرد: در کنار آن گسترش تفکر بسیجی و ایجاد شور و نشاط بین دانش‌آموزان بسیجی از جمله این اهداف است.

توحیدی خاطر نشان کرد: تلاش بر این است تا با حضور روحیه انقلابی تمرین زندگی جمعی و مسئولیت‌پذیری بتوان بهتر و شایسته‌تر از هر زمان دیگر وارد عمل شده و اهداف واقعی را در این حوزه محقق کرد.

فرمانده حلقه‌های صالحین اردبیل اضافه کرد: دشمنان هوس‌ران و خیره سر ما در یک جنگ نرم مستمر و تدریجی سعی می‌کنند هویت نسل آینده ما را دچار خدشه و خدعه کنند که در این زمینه اگر مراقبت‌های لازم صورت نگیرد قطعاً ما نمی‌توانیم اهدافمان را محقق کنیم.

وی بیان کرد:‌ در قالب طرح صالحین که در دو بخش دانش‌آموزی و معلمان، مربیان و اساتید مجرب برگزار می‌شود موضوعات ارزشمند تربیتی و تعالی حقیقی مطرح شده و بیش از هر زمان دیگر حرکت امیدبخشی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها شاهد هستیم.

توحیدی به زمین‌گیر شدن دشمنان بر اثر هوشیاری و بصیرت ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگوی جهانی به جوانان و نوجوانان بسیجی تکیه کرده است که روح ارزشی در آنها موج می‌زند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون هماهنگ‌کننده سپاه اردبیل یادآور شد:‌ مأموریت امروز بسیج مأموریت رساندن پیام حقانیت جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های متعالی ملت قدرشناسی است که همیشه در صحنه بوده و لحظه‌ای از آرمان خود عقب‌نشینی نکردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به تشریح اهداف، دوره برنامه‌های اجرا شده و ویژگی‌های تشکل‌های بسیج پرداخت.

توحیدی گفت:‌ در قالب اردوهای تربیت جانشین واحدهای مقاومت و دبیر حلقه‌های صالحین شاهد برنامه‌ریزی‌های مستمر برای آماده‌سازی نیروها و توانمند کردن آنها هستیم که امیدواریم در گروه دختران نیز بتوانیم در اردوگاه مقدس اردبیلی اهدافمان را بیش از گذشته محقق کرده و در رسیدن به یک نقطه تعالی منسجم و شایسته عمل کنیم.

انتهای پیام/62007/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول