اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدا در گفت‌وگو با فارس:

کشور باید 40 میلیون بسیجی داشته باشد

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران گفت: بسیج با توجه به رشد جمعیت کشور، باید 40 میلیونی شود و همه باید در این راه کمک‏‌رسان مسئولان باشند.

کشور باید 40 میلیون بسیجی داشته باشد

سردار علی نصیری امروز در حاشیه بازدید از سپاه ناحیه علی‏‌بن‌ابیطالب (ع) شهرستان پردیس در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در مورد فعالیت‏ها و اقدامات سپاه در شهرستان پردیس اظهار کرد: با توجه به شهرستان شدن پردیس و رشد جمعیت این شهرستان، فعالیت‏ها در آن تقویت می‏شود.

وی تصریح کرد: فرماندهی سپاه سیدالشهدای استان تهران به دنبال زنده شده حرکت‏ها در شهرستان پردیس است و فعالیت‏های خوبی نیز تاکنون در آن صورت گرفته و روز به روز شاهد رشد بیشتر منطقه خواهیم بود.

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران افزود: افزایش مشکلات شهرستان پردیس، کار و تلاش بیشتر این فرماندهی را لازم دارد و سپاه باید خود را برای 500 هزار نفر جمعیت آینده شهرستان پردیس آماده کند.

نصیری افزود: بسیج به معنای همه مردم است و اگر همه بدانند که برای حفظ نظام باید همواره در میدان حضور داشته باشند، مشکلات به سرعت رفع خواهد شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) اوایل انقلاب فرمودند که 20 میلیون بسیجی نیاز داریم و آن زمان 35 میلیون جمعیت داشتیم؛ در صورتی که در حال حاضر، 75 میلیون نفر جمعیت داریم و این مشخص می‏کند که باید باید حداقل 40 میلیون بسیجی داشته باشیم.

انتهای پیام/2568/ج40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول