اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام عشایر نخبه بسیجی چهارمحال و بختیاری به مشهد مقدس

جانشین ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: عشایر نخبه بسیجی استان برای شرکت در دوره فرهنگی عقیدتی ذخایر انقلاب به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام عشایر نخبه بسیجی چهارمحال و بختیاری به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کیوان ولی‌زاده ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه استان اظهار داشت: اردوی نخبگان عشایر استان به مدت 10 روز در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت کنندگان در این اردوی زیارتی معنوی، 16 نفر از فرزندان نخبه بسیجی عشایر استان هستند که با بدرقه مسئولان ناحیه مقاومت عشایری عازم مشهد مقدس شدند.

ولی‌‎زاده ادامه داد: برنامه‎های متنوع فرهنگی، عقیدتی، زیارتی و سیاحتی برای شرکت کنندگان در این اردو تدارک دیده شده است.

جانشین ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری در ادامه با تأکید بر اینکه نقش حیاتی عشایر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: با مرور صفحات پر افتخار انقلاب بی‌تردید نقش موثر عشایر چه در مبارزات تاریخی قبل از انقلاب علیه رژیم طاغوت و چه در پیروزی‌های انقلاب به ویژه دفاع مقدس به خوبی نمایانگر است.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام(ره) در مورد عشایر کشور، افزود: بسیج عشایر به عنوان یکی از آماده‌ترین اقشار جامعه برای دفاع از نظام و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/68001/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول