اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان خبر داد

تفکر بسیجی مایه رشد کشور در عرصه‌های مختلف/لزوم اشاعه تفکر بسیجی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: تفکر بسیجی مایه رشد کشور در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

تفکر بسیجی مایه رشد کشور در عرصه‌های مختلف/لزوم اشاعه تفکر بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای عالی بسیج کارمندان استان همدان اظهار کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف اجتماع حماسه‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: کشور ایران هرچه از امنیت و اقتدار و حاکمیت و ثبات دارد در سایه سار شجره طیبه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه این تفکر امام راحل بود که در قالب بسیج شکل گرفت و در اقصی نقاط ایران ریشه دواند، افزود: بعد از امام راحل فرزند آن حضرت یعنی رهبر فرزانه انقلاب این مسیر را به خوبی هدایت کرد چرا که بسیج و تفکر بسیجی مایه خیر و برکت است.

وی گفت: لازم و ضروری است که تمام توان خود را به کار ببندیم تا تفکر بسیجی مایه رشد و تعالی عرصه‌های علمی، نظامی و سیاسی و فرهنگی شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه باید بسیج و تفکر بسیجی را حمایت کنیم افزود: شناسایی استعدادهای نهفته در افرادی که می‌توانند به بسیج کمک کنند تا به رشد و تعالی برسد، یکی از کارهای مهم اعضاء شوراهای بسیج کارمندان است.

وی با بیان اینکه مدیران در راستای تقویت هر چه بیشتر بسیج در ادارات باید تلاش کنند، ابراز داشت: بسیج مسلح به سلاح ایمان و اعتقاد به مبانی فرهنگی است تا بتواند رویارویی درستی با دشمن داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: دشمن از هر راهی نفوذ می‌کند تا جامعه اسلامی را دستخوش تغییرات کند که در این راستا از ابزارهایی از قبیل ماهواره، اینترنت، رسانه‌های جمعی استفاده می‌کند.   

وی ابراز داشت: برای مقابله با این ترفندهای دشمن، بسیج بهترین نیروی توانمند است که می‌تواند رکود و خلل ایجاد شده در دستگاه‌های اداری را از بین ببرد و یک فضای خدمت برای مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران ایجاد کرده و با کم‌کاری‌ها مقابله کند.

قاسمی‌فرزاد در خصوص حلقه‌های صالحین اظهارداشت: وجود حلقه‌های صالحین بسیار مؤثر است چراکه نتایج وجود آن در ایجاد فضای امن و آرام انتخابات دلیل این ادعاست.

وی گفت: حلقه‌های صالحین و جلسات بصیرت‌افزایی دست به دست هم داد تا انتخابات به بهترین شکل و با شکوه خاصی برگزار شود.

انتهای پیام/89024/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول