اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین

بانوان بسیجی را به سمت حافظ قرآن شدن سوق دهیم

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بانوان بسیجی را به سمت حافظ قرآن شدن سوق دهیم.

بانوان بسیجی را به سمت حافظ قرآن شدن سوق دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی اظهار داشت: زنان در مسائل معنوی پیشتازتر از مردان هستند، اگر بتوانیم زنان بسیج نظام اسلامی را به سمت حافظ کل قرآن شدن سوق دهیم شاهد نتایج ارزشمند در جامعه خواهیم بود.

وی افزود: زنان بالفطره در مسائل معنوی پیشتازتر از مردان هستند به نحوی که خداوند در بخشی از قرآن کریم زنان را الگوی همگان معرفی می‌کند و با توجه به مشکلات و معضلاتی که در جامعه امروز ما وجود دارد، یک زن حافظ کل قرآن، برای تمامی بخش‌های زندگی اجتماعی، یک روشن‌کننده مسیر در اختیار دارد.

این مسئول تصریح کرد: کسی که حافظ کل قرآن کریم باشد در مسائل سیاسی، اجتماعی، تربیتی و خانوادگی از احکام الهی استفاده می‌کند و مسیری نورانی در پیش دارد که وی را به سعادت دنیوی و آخرت هدایت خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حداقل 5 میلیون خواهر بسیجی در کشور وجود دارد گفت: اگر یک دهم این زنان هم حافظ کل قرآن شوند شاهد نتایج ارزشمند در لایه‌های اجتماع خواهیم بود که سایر زنان و افراد خانواده‌ها را تحت شعاع قرار خواهد داد.

 تویسرکانی اظهار داشت: انس با قرآن زمینه پرهیز از گناه و توفیق پیدا نمودن انسان برای حافظ قرآن شدن را ایجاد می‌کند و برای حافظ قرآن، آیات الهی درب دنیایی از دستورات خداوند را می‌گشاید و عاقبتی جز سعادت و اسکان در بهشت خداوند نخواهد داشت.

وی در پایان بر ایجاد زمینه فعالیت‌های قرآنی هر چه بیشتر از سوی سازمان بسیج مستضعفین کشور برای تمامی اقشار به ویژه بانوان تاکید کرد.

انتهای پیام/2302/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول