اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی:

جودوکاران بسیجی ‌خراسان جنوبی ‌به مسابقات کشوری اعزام شدند

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی از اعزام تیم جودو استان به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: این مسابقات به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود.

جودوکاران بسیجی ‌خراسان جنوبی ‌به مسابقات کشوری اعزام شدند

علی تهوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم جودو نونهالان بسیج خراسان جنوبی به مسابقات کشوری بابلسر اعزام شدند.

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی جودو به میزبانی بیرجند، تصریح کرد: تعداد 45 جودوکار استان در مسابقات استانی از شهرستان‌های فردوس، قاین و بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

قهرمانان مسابقات استانی جودو مشخص شدند

تهوری اذعان داشت: مسابقات استانی انتخاب تیم اعزامی به مسابقات کشوری در اوزان 28 تا 64 کیلوگرم برگزار شد که به ترتیب علی نوزادی، فرشاد رضایی، مرتضی برگی، مسعود خسروی، عباس شاملی، محسن میری و بهمن فکری بر سکوی قهرمانی ایستادند.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات کشوری نونهالان بسیج کشور از 24 تا 26 مردادماه جاری به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود.

حضور 5 جودوکار خراسان جنوبی در مسابقات کشوری

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی افزود: تعداد 92 جودوکار از 31 استان کشور در این مسابقات حضور دارند که از این تعداد پنج نفر جودوکار از خراسان جنوبی هستند.

تهوری متذکر شد: در وزن‌های 38 و 42 کیلوگرم به ترتیب مرتضی برکچی و مسعود خسروی از خراسان جنوبی به مصاف رقیبان خود می‌روند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات در وزن 49 کیلوگرم از خراسان جنوبی عباس شاملی حضور دارد که با دیگر هم وزن‌های خود به رقابت می‌پردازد.

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی اذعان داشت: در وزن 50 و 65 کیلوگرم به ترتیب حسین میری و بهمن فکری از خراسان جنوبی به مصاف رقیبان خود می‌روند.

انتهای‌پیام/69014/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول